اخبار

آیپد ایر ۳ در تاریخ ۲۴ اسفند ماه معرفی می‌شود

تاکنون شایعات بسیاری درباره رویداد ماه مارس اپل منتشر شده استف همانطور که می‌دانید قرار است که شرکت اپل در تاریخ ۱۴ مارس برابر با ۲۴ اسفند ماه میزبان یک رویداد بزرگ باشد. حال باتوجه به اخبار جدید انتظار می‌رود که آیپد ایر ۳ در این رویداد معرفی شود.
باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده آیپد ایر ۳ ارتقا زیادی را دارد، دستگاه فوق در طراحی اصلی مقداری تغییر می‌کند، این تغییر می‌تواند شامل چهار بلندگو همانند آیپد پرو باشد علاوه بر این  ممکن است که یک فلش برای دوربین پشتی به آن اضافه شود
انتظار می‌رود که آیپد ایر ۳ به پردازنده سریع‌تر A9X مجهز باشد و همچنین رم آن نیز ارتقا یابد، البته رم این دستگاه از دو گزینه ۳ یا ۴ گیگابایتی خارج نیست. اندازه صفحه نمایش آیپد ایر جدید ۹٫۷ اینچ است و این شرکت قلم مخصوص کار با آن را ارائه می‌دهد.
علاوه بر این احتمال بسیاری وجود دارد که در این رویداد مدل‌های جدید اپل واچ معرفی شود، البته منظور ما از مدل‌های جدید اپل واچ نسل دوم این ساعت هوشمند نیست بلکه مدل‌هایی با تغییرات جزئی است.
بعد از همه این‌ها قرار است که اپل نسخه iOS 9.3 را همزمان با آیپد ایر جدید منتشر کند، اگر شایعات منتشر شده بر اساس واقعیت باشند دستگاه جدید اپل در اواخر ماه مارس برابر با اوایل فرودین ماه روانه بازار می‌گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا