اخبار

ابعاد آیفون ۶ اس فاش شد؛ بیشتر شدن ضخامت نسل جدید آیفون


 
 
 
مدت زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی آیفون نمانده و هر روز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شوند. شایعات قبلی خبر از بیشتر شدن ضخامت آیفون ۶ اس می‌دادند و به نظر می‌رسد الگوهای جدید منتشر شده، این خبر را تأیید می‌کنند. با ما همراه باشید.
عکس فاش شده ابعاد احتمالی نسل جدید آیفون را ۱۳۸ در ۶۷ در ۷.۱ میلی‌متر نشان می‌دهد که از نظر طول و عرض مشابه آیفون ۶ است؛ اما ضخامت آن ۰.۲ میلی‌متر بیشتر شده است.
دلیل اصلی افزایش ضخامت مشخص نشده، اما حدس‌هایی در مورد آن می‌توان بیان کرد. انتظار می‌رود اپل در گوشی جدید خود ویژگی فورس تاچ را نیز اضافه کند و ممکن است فضای اضافه شده را تجهیزات لازم برای این قابلیت در بر بگیرند. احتمال دوم، اضافه شدن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و ممکن است حسگر جدید نیاز به فضای بیشتری داشته باشد و یا ممکن است اپل در نظر دارد باتری بزرگتری درون آیفون ۶ اس قرار دهد. واقعیت هر چه که باشد به نظر می‌رسد اضافه شدن ضخامت کم ۰.۲ میلی‌متری به معنای بهبود در عملکرد گوشی خواهد بود.
 
 
 

 
 
 
همچنین شایعات قبلی خبر از استفاده‌ی بدنه‌ای قوی‌تر توسط اپل می‌دادند تا گوشی مقاوم‌تری روانه‌ی بازار شود. از دیگر تغییرات در نسل جدید می‌توان به اضافه شدن رنگ صورتی و احتمال بالا رفتن حافظه‌ی رم اشاره کرد.
مدت زیادی تا زمان معرفی نسل جدید آیفون توسط اپل نمانده است و به زودی صحت شایعات منتشر شده مشخص خواهند شد.
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا