اخبار

اجرای طرح رجیستری به نفع سامسونگ و ال جی خواهدشد !!!

در حالی که مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از صدور ابلاغیه جمع‌آوری گوشی‌های برند اپل از بازار در راستای اجرای رجیستری گوشی موبایل در کشور خبر داده، شواهد موجود بر این اساس است که نه تنها این برند آمریکایی بلکه برندهایی همچون سونی، اچ تی سی و مایکروسافت نیز دارای نمایندگی رسمی در ایران نیستند.

عباس نخعی با اعلام این خبر دو بار تاکید کرده که ابلاغیه جمع‌آوری گوشی‌های تلفن همراه برند اپل را به تمام استان‌ها اعلام کرده‌ایم و در صورت عدم تأسیس نمایندگی این برند در کشور تا روز اجرای طرح رجیستری، تمام محصولات موبایل این برند از سطح بازار جمع‌آوری خواهد شد.
اظهارات جمع آوری گوشی های آی فون به حدی رسیده که بار دیگر قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرده که با آغاز رجیستری، گوشی‌های آیفون که جدید وارد مدار مصرف می‌شوند سرویس‌دهی نخواهند شد مگر اینکه نمایندگی این برند در ایران تاسیس شود.
با توجه به اظهارات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص ثبت شماره سریال های گوشی های موبایلی که دارای نمایندگی رسمی هستند می توان گفت تنها دو برند ال جی و سامسونگ در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند و سایر برندها به طور واسطه و یا غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.
هم اکنون اجرای طرح رجیستری با ابهامات و پرسش های زیادی مطرح است وهمچنین اجرای آن خالی از ابهام نیست.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا