اخبار

احتمال ساخت بلک بری جدید توسط TCL Alcatel

همان گونه که در اخبار روزهای اخیر به نقل از مدیر عامل کمپانی بلک بری نیز دیده شد این کمپانی در صدد معرفی محصول جدیدی در ماه آینده میلادی است و پیش از پایان سال ۲۰۱۶ نهایتاً دو محصول با هدف میانه بازار عرضه خواهد نمود که یکی مانند Priv دارای کیبرد فیزیکی است و دیگری فقط از صفحه لمسی بهره خواهد برد.
گفته شده است که احتمالاً مدلی که در ماه جولای عرضه خواهد شد بدون کیبرد فیزیکی خواهد بود. خبر جدید این که دیوایسی ساخت TCL (کمپانی سازنده موبایل های Alcatel) با کد DTEK 50 در Wi-Fi Alliance مشاهده شده است.
نکته جالب توجه این است که DTEK اصطلاحی است که در محصولات بلک بری پیش از این به کار رفته و شماره مدل این دیوایس مرموز نیز STH100-2 است که باز هم بسیار شبیه به کدهای محصولات بلک بری است. برای مثال موبایل Priv با کد STV100-1 شناخته می شد.
در نظر داشته باشید که چندی پیش هم شایعاتی در باب قرارداد همکاری کمپانی های بلک بری و TCL شنیده می شد و بر اساس آنها محصولی با نام مستعار BlackBerry Hamburg در راه بازار است که بر پایه Alcatel Idol 4 ساخته می شود. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی و چیپست Snapdragon 615 از جمله مشخصات ذکر شده برای این دیوایس هستند.
 

Blackberry TCL

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا