اخبار

احتمال معرفی HTC A50C با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده هشت هسته‌ای

اگر دنبال‌گر اخبار مرتبط با شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت طی پنج ماهی که از شروع سال ۲۰۱۵ می‌گذرد، چندین محصول جدید را در نقاط مختلف جهان به بازار فرستاده است که نشان از پتانسیل بالای این مجموعه به منظور فعالیت قوی‌تر در سال جاری دارد.
هرچند برخی مدل‌های تازه معرفی شده توسط این شرکت تایوانی همچون وان M9 پلاس تنها در برخی بازارهای خاص قابل دسترس خواهند بود، با این حال به نظر می‌رسد مدیران این مجموعه تمامی توان خود را به منظور بازگشت به دوران اوج اچ‌تی‌سی به کار گرفته‌اند. در همین رابطه و بر اساس اطلاعات سریالی درز داده شده توسط لو دهنده معروف تویتر @upleaks، این شرکت در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک یک عضو جدید خانواده مقرون به صرفه دیزایر را معرفی نماید.
بر این اساس HTC A50C به دلیل برخورداری از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل در دسته فبلت ها جای خواهد گرفت. این در حالیست که پردازنده هشت هسته‌ای MT6753T ساخت مدیاتک در کنار دو گیگابایت حافظه رم قرار است نقش قلب تپنده آن را بازی کند.
این محصول در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح ۱۳ مگا پیکسل خواهد بود، این در حالیست که یک دوربین ۵ مگا پیکسلی نیز در جلوی دستگاه به منظور انجام مکالمه تصویری و گرفتن تصاویر سلفی تعبیه گردیده است. طبق شایعات، اچ‌تی‌سی بر خلاف گذشته از ماژول دوربین ساخت سامسونگ به جای سونی در این محصول استفاده خواهد کرد.

از دیگر مشخصات احتمالی HTC A50C می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت افزایش این میزان فضا با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم زمان و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۵ و نسخه ۷ رابط کاربری سنس اشاره کرد. ما تقریباً مطمئن هستیم که این مدل خاص با توجه به مشخصات سخت‌افزاری به بازار کشورهای غربی راه نخواهد یافت.

به گفته این منبع، HTC A50C در حال حاضر فقط به منظور عرضه در بازار چین آماده گردیده، با این حال معرفی نسخه جهانی آن نیز به منظور فروش در بازار دیگر کشورهای آسیایی نیز دور از ذهن نخواهد بود.
 
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا