اخبار

از اپل برای “بیماری لمسی” آیفون ۶ به دادگاه شکایت شد !

چند روز پیش در اخبار ها خواندید که تعداد زیادی از گوشی های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که حدود دو سال پیش راهی بازار شدند، با مشکلاتی در خصوص قابلیت تاچ نمایشگر خود روبرو شده اند. این مشکل که “بیماری لمسی” نام گرفت در مجموع خود را با عدم پاسخگویی نمایشگر آیفون به لمس نشان می دهد. در این آیفون های بیمار یک نوار خاکستری رنگ در قسمت بالای نمایشگر به چشم می خورد. از آنجایی که اپل در این خصوص هیچ واکنشی از خود نشان نداد و تلاشی برای ارایه توضیح به مشتریان نکرد، تعدادی از کاربران این آیفون ها از این کمپانی کوپرتینویی به دادگاه شکایت کرده اند.
در این شکایت اظهار شده که مشکلات تاچ نمایشگر در آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به دلیل نقص طراحی ایجاد شده و اپل، علیرغم اطلاع از مشکل پیش آمده، هنوز هیچ راه حلی برای میلیون ها کاربر این گوشی ها ارایه نداده است.
در این شکایت آمده است که اجزا خاصی در داخل این اسمارت فون ها فاقد محافظ فلزی هستند و همین امر مشکلات تاچ را برای این مدل ها بوجود آورده است. در مدل های قبلی آیفون محافظ های فلزی داخلی از اجزا به خوبی محافظت می کردند.
این شکایت که در دادگاه فدرال سن خوزه ایالت کالیفرنیا ثبت شده ادعا می کند که این آیفون ها “به دلیل مشکلات لمسی نمایشگر به عنوان اسمارت فون قابل استفاده نیستند.”
شاکیان ضمن درخواست خسارت، اپل را به کلاهبرداری و نقض قوانین حمایت از مصرف کننده متهم کرده اند. کمپانی اپل هنوز پاسخی در این خصوص ارایه نداده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا