اخبار

از این پس اسکایپ از کورتانا و ربات پیام رسان بهره می برد

http://cdn01.zoomit.ir/2016/3/ae6cc220-a81e-4393-9bf4-9fc3ba6b839f.jpg
 
مایکروسافت در کنفرانس امشب خود، به نکات مهمی اشاره کرد. از بهبود پشتیبانی از قلم گرفته تا ادغام اپ استورهای ایکس باکس و ویندوز با هم و ارتقا‌ی توانایی‌های کورتانا. در ادامه‌ی سورپرازهای مایکروسافت، به بهره‌مندی اسکایپ از کورتانا و یک ربات پیام رسان می‌رسیم. با زومیت همراه باشید.
از این پس می‌توانید از اسکایپ برای خرید و برنامه‌ریزی‌های سفر خود استفاده کنید، کافی است با کورتانا چت کنید! کمپانی مایکروسافت در حین برگزاری کنفرانس بیلد خود با نمایش دادن دمویی برای حضار نشان داد که چگونه می‌توان در اسکایپ با کورتانا چت کرده و کارهای خود را تنها با انجام یک گفتگوی ساده انجام داد.
لیلیان رینکون، مدیر برنامه‌نویسی اسکایپ در این مورد می‌گوید:
کورتانا، داده‌های گفتگوها را با ربات سومی مبادله می‌کند. اسکایپ می‌داند که شما می‌خواهید با کدام کمپانی یا سرویس صحبت کنید و به سرعت ربات مربوطه را به چت شما وارد خواهد رکد تا به شما کمک کند. پس از اتمام کار خود، می‌توانید به سرعت ربات را از چت اخراج کنید.
ویژگی‌هایی که مایکروسافت به اسکایپ افزوده است، به ارتقاهایی که فیسبوک در مسنجر خود اعمال کرده است شباهت دارند. فیسبوک نیز اجازه می‌دهد که ربات‌های شخص ثالثی که می توانند به کاربر کمک کنند، با او به چت بپردازند. مسنجر فیسبوک دارای دستیاری به نام ام است که می‌تواند در آن میان ایستاده و بر عملکرد ربات‌های شخص ثالث نظارت کند. بر خلاف مایکروسافت، فیسبوک گاهی به جای مسنجر، کارمندان خود را در این بخش میانی قرار می‌دهد.

رینکون علاوه بر افزودن ربات‌های مخصوص چت به اسکایپ، به ربات‌های ویدیویی نیز اشاره کرده است. او می‌گوید:
ما هوشمندی را به ویدیوها نیز آورده‌ایم.
این ربات‌ها امروز آماده‌ی کار خواهند بود، اما مشخص نیست که چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. توسعه‌دهندگان از امروز می‌توانند به نوشتن کد و توسعه ی ربات‌های دلخواه خود بپردازند، بنابراین انتظار داریم که تعداد ربات‌های اسکایپ به زودی افزایش پیدا کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا