اخبار

استفاده از کنترلر در Gears of War 4 به ماوس و کیبورد ارجحیت دارد

قسمت چهارم سری اصلی Gears of War در تاریخ ۲۰ مهر امسال برای Xbox One و کامپیوترهای ویندوزی عرضه خواهد شد و در پلتفرم دوم، می توانید آن را با ماوس و کیبورد بازی کنید. با این حال، رایان کلیون، طراح ارشد بخش چندنفره Gears of War 4 می گوید، با اینکه هر دو شیوه ی بازی برایشان مهم است، کنترلر را اولویت قرار داده اند.
 
“قطعا با موس و کیبورد نیز بازی می کنیم اما هسته اصلی بازی کنترلر است. نمی گویم که ما یکی را بیشتر دوست داشتیم و به دیگری ترجیح داده ایم. هر دوی آن ها برای ما مهم است، اما باید از بی نقص بودن تجربه کنترلر، که میراث این سری می باشد، مطمئن شویم.”
 
سری Gears of War از جمله بازی های انحصاری و وفادار Xbox بود که تنها نسخه ی Ultimate Edition آن برای PC عرضه شد. اما مایکروسافت بعد از معرفی برنامه جدید خود برای متحد کردن دنیای بازی های کنسولی و ویندوزی یا همان Xbox Play Anywhere، اعلام کرد که بازی Gears of War 4، همزمان برای هر دو پلتفرم Xbox One و PC عرضه خواهد شد. با این حال بازیکنان دو پلتفرم نمی توانند در بخش چندنفره در مقابل هم بازی کنند و تنها می توانند در حالت Co-op با یکدیگر تشکیل تیم دهند.

در واقع ما PC را در مقابل Xbox بالانس نمی کنیم، بلکه هر کدام به شکل مستقل بالانس شده اند. پس وقتی به رقابت بازیکنان PC در مقابل هم نگاه کنیم، آن ها می توانند از ماوس و کیبورد و یا کنترلر استفاده کنند. این به انتخاب خودشان خواهد بود. اما بر روی Xbox، بازی را برای استفاده از کنترلر تنظیم کرده ایم. سپس مطمئن می شویم که این دو گروه، زمانی که به صورت آنلاین رقابت می کنند، در مقابل هم قرار نگیرند.

همانطور که گفته شد، Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر برای Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا