اخبار

استودیوی سازنده Destiny برنامه ای برای عرضه پچ PS4 Pro ندارد

خبرها حاکی از این است که در فهرست بازی هایی که  در زمان عرضه PS4 Pro پچ مخصوص برای این کنسول ارائه می دهند، نام Destiny به چشممان نخواهد خورد.
 
 
مطابق گفته سازندگان بازی Destiny، زمانی که کنسول جدید PS4 Pro در ماه نوامبر عرضه می شود، آنان قصد ارائه پچ مخصوص این بازی را در سر ندارند. البته این تصمیم آنها مربوط به زمان حال است و ممکن است در آینده دورتر، تغییر کند.
 
 
در مصاحبه جدیدی که استودیو Bungie با وبسایت خبری Gamespot داشته، کارکنان آن اشاره کردند که این استودیو، به فکر پشتیبانی کنسول جدید از بازی های بانجی هست، اما راحتی کاربرانش برای آنها اولویت دارد.
 
آنها در پاسخ به این سوال که “آیا شما به فکر هرگونه پشتیبانی برای کنسول PS4 Pro هستید؟” ابراز داشتند:
 

خیر، نه برای Rise of Iron. کار ما در این مورد تمام شده است. حال باید ببینیم که در آینده چه چیزی پیش می آید… در حال حاضر، مطلب خاصی برای اعلام کردن نداریم، اما مطمئنا مسئله ساپورت کنسول PS4 Pro در برنامه های آتی ما پر رنگ خواهد شد.

 
با این که این بازی محبوب که جزو شاهکارهای Activision به شمار می رود، در لیست مذکور حضور ندارد، اما نام محصولات دیگر این کمپانی به چشم می خورد. مطابق وعده سازندگان، بازی های CoD: Infinite Warfare، نسخه ریمستر Modern Warfare و CoD: Black Ops 3 بازی هایی هستند که از توان جدید کنسول PS4 Pro بهره می برند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا