اخبار

اسپیکرهای جدید و بی سیم Bang & Olufsen با طراحی منحصر به فرد رونمایی شدند

شرکت Bang & Olufsen در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ امروز از اسپیکرهای بی‌سیم و جدید BeoSound 1 و BeoSound 2 خود با طراحی منحصر به فرد و قابلیت پخش صدای ۳۶۰ درجه‌ای رونمایی کرد. بلندگوهای یاد شده از چندین پروتکل صوتی بی‌سیم شامل اپل ایرپلی، گوگل کست، اسپاتیفای کانکت و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

امروز شرکت بنگ اند اولوفسن (Bang & Olufsen) فعال در زمینه‌ی صوت و تصویر، در نمایشگاه IFA 2016 از بلندگوهای جدید و بی‌سیم خود تحت عنوان BeoSound 1 و BeoSound 2 که به صورت کاملا منحصر به فردی طراحی شده‌اند، رونمایی کرد. این اسپیکرها که از قابلیت پخش صدای ۳۶۰ درجه‌ای بهره می‌برند، با پروتکل‌های صوتی بی‌سیم از جمله اپل ایرپلی (Apple AirPlay)، گوگل کست (Google Cast)، اسپاتیفای کانکت (Spotify Connect) و بلوتوث کاملا سازگار هستند.
هر دو مدل این اسپیکرها به صورت استوانه‌های مخروطی شکل آلومینیومی طراحی شده‌اند که ووفرها و درایورهای محدوده‌ی کامل را شامل می‌شود. این طراحی منحصر به فرد علاوه بر ارائه‌ی ظاهری جذاب، امکان پخش صدا در همه‌ی جهت‌ها را هم فراهم کرده است. هردو اسپیکرها مجهز به کنترلر دوار حجم صدا در بخش بالایی و پنل حساس به لمس برای کنترل تراک‌های موسیقی هستند. به علاوه، این اسپیکرها مجهز به حسگر مجاورت بوده و با تشخیص مکان حضور کاربر در اتاق، مطابق با آن وضعیت صفحه‌ی کنترل دوار را تنظیم و تعدیل می‌کنند.
با این حال، بیش‌تر عملیات کنترلی هردو بلندگو به وسیله‌ی نرم‌افزار مدیریتی Bang & Olufsen یا نرم‌افزار خدمات موسیقی انتخابی کاربر قابل انجام است. بلندگوهای یاد شده فاقد نمایشگر لمسی هستند. به علاوه، بلندگوهای BeoSound 1 و BeoSound 2 می‌توانند برای ایجاد یک سیستم صوتی چند اتاقی (multiroom) با دیگر بلندگوهای شرکت Bang & Olufsen در ارتباط بوده و به آن‌ها متصل شوند.
 
Bang & Olufson
 

اسپیکرهای جدید و بی سیم Bang & Olufsen با طراحی منحصر به فرد رونمایی شدند

 
شرکت B&O اشاره کرده است که BeoSound 1 به خاطر بهره‌مندی از یک باتری یکپارچه که شارژدهی ۱۶ ساعته‌ی مداوم را فراهم می‌کند، می‌تواند به عنوان یک اسپیکر قابل حمل استفاده شود. با این حال، به خاطر وزن تقریبی ۳.۵ کیلوگرمی نمی‌توان آن را به راحتی در دست گرفته و داخل کیف جابه‌جا کرد. این بلندگو بیش‌تر برای انتقال صدای موسیقی به پاسیو یا اتاق‌های دیگر خانه کاربردی خواهد بود. مدل بزرگ‌تر و قدرتمند‌تر BeoSound 2 فاقد باتری است. بلندگوی BeoSound 1 از امروز با قیمت ۱۴۹۵ دلار و BeoSound 2 هم با قیمت ۱۸۹۵ دلار در ماه مهر (اکتبر) قابل خریداری خواهد بود.
شرکت Bang & Olufsen علاوه‌بر اسپیکرهای یاد شده، از تلویزیون اندرویدی خود تحت عنوان BeoVision Horizon هم رونمایی کرد. این تلویزیون جدید که از رزولوشن ۴K بهره می‌برد، دارای حسگر اندازه‌گیری شرایط نوری محیط است که تصویر نمایش داده شده را مطابق با آن تنظیم می‌کند. تلویزیون یاد شده دارای کنترل بلوتوثی بوده و می‌توان از آن در حالت‌های دیواری، چرخ‌دار و متصل به سه پایه استفاده کرد. تلویزیون Horizon در دو اندازه‌ی صفحه نمایش ۴۰ و ۴۸ اینچی به ترتیب با قیمت‌های ۳۹۹۵ و ۵۴۹۵ دلاری در ماه آذر (دسامبر) عرضه خواهد شد.
 
Bang & Olufson
 
محصولات جدید شرکت Bang & Olufsen را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
 
منبعtheverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا