اخبار

اضافه شدن بخش چندنفره به بازی Batman: The Telltale Series

استودیو Telltale Games تصمیم گرفته تا بخش چندنفره و آنلاین را به صورت اختیاری به برخی بازی هایش اضافه کند و بازی جدید Batman آغازگر اجرای تصمیم جدید این استودیو خواهد بود.
 
استودیو Telltale games یکی از استودیوهای سازنده و ناشر بازی های ویدیویی است که از دیرباز، با سبک و سیاق خاص خودش شناخته شده است. اگر بازی های The Walking Dead؛ The Wolf Among Us؛ Tales From Borderlands و Game of Thrones از این استودیو را بازی کرده باشید، حتما با سبک و قالب بازی های Telltale Games آشنایی دارید. این استودیو، همانطور که می توان از نامش حدس زد، داستان بازی را تبدیل به نکته کلیدی و اصلی بازی های ساخت خودش کرده است.
 
گیمرهایی که تجربه بازی های نامبرده را دارند، می دانند که بخش عمده گیم پلی بازی های Telltale Games را انتخاب دیالوگ و تصمیم گیری تشکیل می دهد. حال این استودیو تصمیم گرفته تا بخشی اختیاری را تحت عنوان بخش چندنفره (مولتی پلیر) به برخی بازی هایش در آینده اضافه کند و این تصمیم را از پروژه جدید Batman کلید زده است.
 
این بخش که در کامیک کان در سندیگو معرفی شد، به بازیکنان اجازه می دهد تا تصمیماتشان را همراه با افراد دیگری که خود انتخاب می کنند، اتخاذ نمایند. با توجه به اطلاعاتی که این استودیو با وبسایت Shack News در میان گذاشت، زمانی که بازیکنان می خواهند یک gaming session را آغاز کنند، می توانند بخش جدید مولتی پلیر را به نام Crowd Play فعال کنند. این کار باعث می شود تا یک URL ایجاد شود و در اختیار بازیکن قرار بگیرد. بدین ترتیب، بازیکن خود تصمیم می گیرد تا این URL را با چه کسانی به اشتراک بگذارد. او می تواند آن را فقط به چند نفر از دوستانش بدهد یا اینکه در صفحات اجتماعی یا گروه ها به اشتراک بگذارد تا هرکس که می خواهد به او بپیوندد.
 
افرادی که از این URL استفاده می کنند، وارد همان بخش از بازی می شوند و بازی به آنها اجازه می دهد تا به تصمیم مورد نظرشان رای بدهند. یک بخش شمارش درصد نظرات نیز بر روی صفحه ظاهر می شود تا عملیات رای گیری را دنبال کند. افراد حاضر نیز می توانند نسبت به تصمیماتی که اتخاذ شده، توسط دو علامت لایک و دیسلایک نظر بدهند.
 
بازیکن میزبان نیز که URL را ایجاد کرده، باید در ابتدا یکی از دو حالت را انتخاب کنند. حالت اول، درصد رای را به بازیکن میزبان نشان می دهد، ولی در نهایت تصمیم گیری را به خود او واگذار می کند. در حالت دوم،  تصمیمی که تعداد آرای بیشتر را به خود اختصاص داده،اتخاذ می گردد.
 

Batman
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا