اخبار

اطلاعاتی از گوشی جدید مایکروسافت لومیا ۶۵۰

گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ که فعلا با نام رمز Lumia Saana شناخته می شود، چهارمین گوشی هوشمند مایکروسافت خواهد بود که از سیستم عامل جدید ویندوز ۱۰ استفاده می کند. پیش از این گوشی های لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰ ایکس ال و لومیا ۵۵۰ با سیستم عامل مذکور عرضه شده اند و در حال حاضر در بازارهای سراسر جهان قابل خریداری می باشند.چند ماه قبل بود که رندر هایی از این گوشی منتشر گردید ، امروز هم تصویر دیگری از این گوشی و این بار در رنگ سفید در یک وب سایت چینی منتشر شده است که این گوشی را به عنوان گوشی لومیا ۶۵۰ معرفی کرده است.
این طور که به نظر می رسد، لومیا ۶۵۰ مجهز به صفحه نمایشی ۵ اینچی با دقت تصویری ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل خواهد بود که در مقایسه با صفحه ۴.۷ اینچی لومیا ۵۵۰، کمی بزرگتر شده اما کوچکتر از دو گوشی ویندوز ۱۰ دیگر مایکروسافت، یعنی لومیا ۹۵۰ (با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Quad HD) و لومیا ۹۵۰ ایکس ال (با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Quad HD) خواهد بود. به غیر از صفحه نمایش لومیا ۶۵۰، هنوز صحبت خاصی در مورد سایر مشخصات سخت افزاری این محصول مطرح نشده است و به نظر می رسد با ویژگی های آن چنان برجسته و ممتازی رویرو نخواهیم بود.
وب سایت NPU در رابطه با این گوشی این چنین اظهار نظر کرده است که این گوشی همان لومیا ۶۵۰ است و مایکروسافت در کشور هند در حال تست این گوشی است و شاید در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی این گوشی باشیم.
منبع : NPU

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا