اخبار

اطلاعات بسیاری از بازی Gears of War 4 منتشر شد

بازی Gears of War 4 قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال جاری است. سپردن این بازی به یک استودیو جدید، نگرانی‌ هایی را برای طرفداران سری به وجود آورده بود و بسیاری از آن‌ ها فکر می‌کردند که پرونده این سری بازی در نسل هفتم بازی‌ های ویدیویی بسته شده است. اما با توجه به نمایش‌ هایی که از بازی مشاهده کردیم و اطلاعاتی که از آن شنیدیم، قطعا نمی‌توان به Gears of War 4 بد بین بود. حال، سازندگان اطلاعات جدید و البته مفیدی را از این عنوان منتشر کرده‌اند.

 
طی یک پخش زنده که امروز در توییچ میزبانی شد تهیه کننده eSports بازی Gears of War 4، آقای جک فلینگ (Jack Felling) و مدیر روابط عمومی، لیام اشلی (Liam Ashley)، اطلاعات جالب و مفیدی را در مورد این عنوان منتشر کردند. در زیر می‌توانید این اطلاعات را که به صورت نکته‌ای و طبقه بندی آمده شده است مشاهده کنید:
 

  • استودیوی کوالیشن (The Coalition) تلاش بسیاری را برای همه شخصیت‌ های بخش چند نفره بازی گذاشته است و آن‌ها بسیار منحصر به فرد هستند. طرفداران سری از کیفیت این شخصیت‌ها راضی خواهند بود.
  • هیچ نسخه بتای دیگری برای بازی در کار نیست. تیم سازنده تمام تمرکز خود را برروی انتشار اصلی بازی گذاشته است.
  • تیم‌ های حرفه‌ ای بازخورد ها و نظر های بسیار مفیدی را در مورد ساخت گیم‌پلی رقابتی بازی ارائه کردند.
  • ماد نگهبان (Guardian mode) به بازی Gears of War 4 باز خواهد گشت. ماد وینگ من (Wingman mode) در زمان انتشار بازی در دسترس نخواهد بود اما تیم سازنده می‌دانند که این ماد تا چه حد محبوب است. با این حال، آن‌ ها چیزی برای معرفی در این لحظه ندارند. همین موضوع برای رایگان بودن برقرار است.
  • در بازی اسلحه‌ ها و اسکین‌ های مخصوص مسابقات و طرفداران وجود دارد. تیم سازنده می‌خواهد تا چیز هایی را به طرفدارانی از بازی که کارهای خاصی انجام می‌دهند ارائه کند.
  • اسلحه اسنایپر به مانند سابق در بازی نهایی وجود خواهد داشت اما هم‌اکنون یک مقدار ایراد دارد که باید رفع شود.
  • پلی لیست سازندگان (که شامل سیزن پس بازی نیز می‌شود) طوری طراحی شده تا بازی‌ بازان بسیاری از چیز ها را در ابتدا تجربه کنند. به عنوان مثال پیش نمایش نقشه‌ ها، تنظیمات متفاوت و مسابقات مخصوص
  • بازی شامل یک فهرست وسایل (Inventory) می‌شود که نه تنها به شما اجازه دیدن کارت‌ های در اختیار را می‌دهد، بلکه اجازه می‌دهد کارت‌ هایی که هنوز صاحب آن‌ها نشده‌ اید را نیز مشاهده کنید. شما می‌توانید کارت‌ ها را از بین ببرید و یک واحد پول به نام Scrap که می‌توان با آن همه کارت‌ های در دسترس را ساخت، به دست بیاورید.
  • یک اچیومنت جدید “Seriously…” در بازی وجود خواهد داشت. اشلی به شدت هیجان زده است که ببیند مردم با آن در بازی چه کار می‌کنند
  • اسکین‌ های اسلحه‌ ها از نسخه Ultimate Edition به Gears of War 4 منتقل نخواهد شد اما ممکن است اسکین‌ هایی با الهام از اسکین‌ های نسخه Ultimate Edition در بازی وجود داشته باشد.
  • تیم سازنده از این موضوع آگاه هستند که طرفداران بازی یک API می‌خواهند اما این کار بسیار بزرگ است. بنابراین این امکان در زمان انتشار بازی وجود ندارد. استودیوی کوالیشن علاقه دارد تا این موضوع را اجرایی کند اما وعده‌ ای داده نمی‌شود.
  • لنسر نشان یک (Mark 1 Lancer) که به Retro Lancer نیز مشهور است دیگر به عنوان یک اسلحه اولیه موجود نخواهد بود اما می‌توان آن را در مبارزه به دست آورد. این اسلحه در مقایسه با نسخه قست سوم متفاوت است. این یک اسلحه با برد متوسط و به مانند لنسر معمولی است.
  • در بازی اسکین‌ هایی با برند تیم‌ ها و برای پشتیبانی از آن‌ ها موجود خواهد بود. علاوه بر این‌ ها چند آیتم دیگر نیز در بازی وجود دارد که کوالیشن هنوز آماده رونمایی از آن‌ ها نیست.
  • لوکاست‌ ها در زمان انتشار بازی در بخش چند نفره وجود ندارند. تیم‌ های غیر انسانی تنها شامل DeeBees و Swarm خواهد بود. همچنین تیم انسان‌ها شامل COG و Outcast خواهد بود.
  • Wall canceling بهینه سازی شده است. مخصوصا در مود های رقابتی یک تاخیر افزایشی دارد.

 
بازی Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری برای پلتفرم‌ های ایکس‌ باکس وان و رایانه‌ های شخصی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا