اخبار

اطلاعات جدیدی از بروزرسان بعدی بازی GTA Online منتشر شد

استودیو راک‌استار جزییات جدیدی درباره یکی از بزرگترین و عمیق‌ترین بروزرسانی‌های‌ بازی GTA Online که Further Adventures in Finance and Felony نام دارد را منتشر کرد.
همان طور که از نام این بروزرسانی مشخص است، باید انتظار جرم و جنایت بیشتری را از آن داشته باشیم.
بر اساس توضیحاتی که درمورد این بروزرسانی منتشر شده است، Further Adventures in Finance and Felony  یکی از بزرگترین و عمیق‌ترین بروزرسانی‌های عرضه شده برای بازی GTA Online بوده که در آن بازیکنان می‌توانند به یکی از برجسته‌ترین مجرمان شهر لس سانتوس و شرک بلین تبدیل شوند.
بازیکنان قادر خواهند بود تا شبکه جرم‌های خودشان را گسترده‌تر کنند و به سرپرست و مدیر اجرایی شرکت‌های جنایی تبدیل شوند. به‌عنوان بخشی از کارهای مدیر اجرایی، بازیکنان باید دفترهای گران‌ قیمت و انبارها را خریداری کرده و به فروش و ذخیره مواد قاچاقی در آنها بپردازند.
علاوه بر این، وسیله نقلیه جدیدی هم به بازی اضافه خواهد شد. برای اطلاع از جزییات جدید باید تا هفته آینده و دیدن تریلر جدیدی که انتظار می‌رود به زودی منتشر شود، منتظر ماند.
بروزرسانی Further Adventures in Finance and Felony در روز ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
این آخرین بروزرسانی بازی GTA Online نخواهد بود و راک‌استار قصد دارد یکی دیگر از این بروزرسانی‌های پرمحتوا و بزرگ که Cunning Stunts نام دارد را در آینده نزدیک منتشر کند.
راک استار در این باره می‌گوید:

برای کسانی که عاشق ماشین‌ها هستند، بروزرسان جدیدی که پر از خلاقیت و جذابیت است به دنیای وحشی بازی GTA Online اضافه خواهد شد.

در دیگر اخبار منتشر شده دمورد بازی GTA Online مشخص شد که راک استار بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از این درآمد داشته است و اگرچه می‌دانیم که یک بسته الحاقی داستانی نیز در دستور کار راک‌استار قرار دارد، اما با دیدن سودی که از محتوای چندنفره عاید شرکت می‌شود، درک کردن تصمیم راک‌استار مبنی بر اولویت قرار دادن انتشار محتوای آنلاین چندان هم کار سختی نیست.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا