اخبار

اطلاعات جدیدی از HTC 10 منتشر شد

ایوان بلاس دوباره اطلاعات جدیدی از گوشی اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) منتشر کرده که در آن به صفحه‌ی گوشی جدید کمپانی تایوانی و همچنین میزان باتری اشاره شده است.
بنابر اطلاعاتی که در حساب توییتر این فرد قرار گرفته، این گوشی از صفحه‌ی ۵ اینچی Super LCD استفاده خواهد کرد و با این حساب، خبری از صفحه‌ی AMOLED نخواهد بود. همچنین باتری نیز ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت خواهد داشت.
تفاوت اصلی که میان یک LCD معمولی و Super LCD وجود دارد این است که در مدل Super LCD دیگر هوایی میان شیشه و صفحه وجود ندارد و این موضوع باعث می‌شود تا انعکاس نور کاهش یابد. در نتیجه میزان دید نیز افزایش خواهد یافت. نکته‌ی دیگری نیز که وجود دارد این است که Super LCD میزان کمتری انرژی مصرف می‌کند.
کمپانی تایوانی همچنین به این موضوع اشاره کرده که پرچم‌دار جدید اش از دوربین بی‌نظیری بهره خواهد برد. هرچند، تا به این لحظه هرچه که در گوشی‌های قبلی این کمپانی به چشم می‌خورد کیفیت پایین دوربین بود که باعث افت فروش این موبایل‌ها نیز شد.
به تازگی یک سری رندر نیز از گوشی منتشر شده که می‌تواند هنر و استعداد یک طراح را در طراحی یک گوشی زیبا نشان دهد. در کنار دوربین و صفحه‌ای که گفته شده دارای رزولوشن ۱,۴۴۰ در ۲,۵۶۰ پیکسل است، یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در زیر قاب HTC 10 وجود خواهد داشت. همچنین بر روی دکمه‌ی خانه نیز گویا قرار است که یک سنسور اسکنر اثر انگشت به کار رود.
همانطور که می‌دانید قرار است HTC 10 در رنگ‌بندی‌های مختلفی عرضه شود. هرچند، طبق گزارشات باید تا سی و یکم فروردین صبر کرد تا شاهد معرفی این گوشی بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا