اخبار

اطلاعات اسمارتفون تمام فلزی سونی Xperia p2 منتشر شد !!!


فون ارنا ، به دنبال لو رفتن اطلاعاتی تازه، نام، مشخصات طراحی و دیگر امکانات این محصول مشخص شده است . طرح اسکماتیک این دستگاه که ظاهرا اکسپریا P2 نام دارد روی یک سایت چینی منتشر شده و ظاهری کاملا متفاوتی را نسبت به مدل های قبلی خانواده اکسپریا نشان می دهد.
نمایشگر TRILUMINOS این دستگاه از نوع ۵٫۲ اینچی است که رزلوشنی برابر با ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و یک چیپست ۶۴ بیتی هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ نیز برای آن در نظر گرفته شه.
۳ گیگابایت رم، در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی این تلفن هوشمند را تشکیل می دهند. به علاوه، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی این موبایل مجهز به یک لنز ۲۵ میلیمتری F2 G OSS است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K را دارد.
دوربین جلویی این موبایل ۵٫۱ مگاپیکسلی است و یک باتری ۴۲۴۰ میلی آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده. قطر بدنه دستگاه در باریک ترین قسمت ها به ۸٫۹ میلیمتر می رسد و در ضخیم تر بخش ها نیز از ۱۰٫۹ میلیمتر تجاوز نمی کند.
آیا این همان پرچمداری است که سونی در نظر دارد به دنیا عرضه کند؟ یک مساله در رابطه با این پرچمدار روشن است و آن اینکه، عمر باتری این مدل حتی از تلفن هوشمند موتورلا دروید توربو با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اش هم بیشتر است. و در آخر اینکه، اگر قرار باشد این محصول تا ماه می وارد بازار گردد احتمالا در روزهای آتی شاهد لو رفتن اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا