اخبار

اطلاعات کاملی از بازی Call of Duty Infinite Warfare منتشر شد

در یک پرسش و پاسخ زنده با حضور کارگردان روایی بازی Call of Duty Infinite Warfare آقای «تیلور کوروساکی» (Taylor Kurosaki) و طراح ارشد بازی آقای «جیکوب مینکوف» (Jacob Minkoff)؛ این دو اطلاعات بیشتری در رابطه با گیم‌پلی، نرخ فریم و تکنولوژی‌های به کار رفته در جدیدترین نسخه از فرنچایز Call of Duty را در اختیار طرفدران گذاشتند. در ادامه مطلب همراه باشید.در این پست فهرستی از جالبترین و مهمترین اطلاعاتی که آقایان کوروساکی و مینکوف در رابطه با بازی Call of Duty Infinite Warfare در اختیار مردم قرار دارند جمع آوری کرده و شما را به خواندن آن‌ها دعوت می‌کنیم.
جدیدترین اطلاعات بازی Call of Duty Infinite Warfare

  • تیم برای ساخت بازی با مشاوران نظامی از تکاوران دریایی (Navy Seals) ارتش آمریکا و غیره به مشورت پرداخته که از این افراد می‌توان به یک دریادار آمریکایی که نام وی ذکر نشده است، اشاره کرد. تیم سازنده همچنین از چندین ناو هواپیمابر نیز بازدید کرده تا از واقعی بودن محیط داخلی ناوهای جنگی داخل بازی و همچنین ارتباط واقع گرایانه میان خدمه آن، اطمینان حاصل نمایند.
  • آقای مینکوف معتقد است تیم سازنده موفق به ساخت واقعی‌ترین تصویر ممکن از تجهیزات نظامی فضایی در میان تمامی بازی‌های منتشر شده تاکنون، شده است.
  • در رابطه با ستوان رایس، شخصیت اصلی بازی نیز گفته شده بازی‌بازان می‌توانند مراحل مختلف را انتخاب کرده و قادرند ناو فضایی خود را جهت مقابله با اهداف مختلف هدایت کنند. شما می‌توانید مراحل بازی را از داخل مرکز فرماندهی کنترل کنید، اما اگر جهت نابودی اهداق میان هر مرحله اقدام کنید، ممکن است به اطلاعات، تجهیزات و perkهایی دسترسی پیدا کنید که ممکن است در مراحل آینده به کارتان بیایند. شما این آزادی عمل را خواهید داشت تا انتخاب کنید.
  • انتخاب‌های تاکتیکی و استراتژیک بازی‌بازان را به یکسری مراحل فرعی ویژه خواهد برد که المان‌های فرعی از داستان بازی را که تمامی بازی‌بازان قادر به مشاهده آن نخواهند بود، در این مراحل به نمایش گذاشته می‌شود. انتخاب‌های شما در طول بازی عواقب و معنای مشخصی خواهند داشت.
  • داستان بازی کاملا از وقایع بازی Call of Duty: Ghosts جدا بوده و هیچگونه ارتباطی با آن ندارد.
  • دوره سه ساله توسعه هر یک از نسخه‌های Call of Duty تیم را قادر ساخته تا تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی را چندین قدم به جلو ببرد.
  • بازی از یک انجین رندر و نورپردازی کاملا جدید استفاده می‌کند که فوق العاده زیبا به نظر می‌رسد.
  • بازی شامل چندین نوع هوش مصنوعی جدید است که از آنها می‌توان به هوش مصنوعی روباتیک، هوش مصنوعی پرواز و هوش مصنوعی جدید zero-G اشاره کرد.
  • بازی از یک تکنولوژی استریم یکپارچه جدید به نام «Seamlessness» استفاده می‌کند که به بازی‌باز اجازه می‌دهد در حالی که روی زمین قرار دارد، جنگنده مخصوص خود به نام Jackal را فراخوانده، سوار آن شده و با عبور از اتمسفر وارد فضا شود و به نبردی فضایی با جنگنده‌های دشمن بپردازد. پس از اتمام نبرد بازی‌باز می‌تواند در عرشه ناو فضایی خود که با نام Retribution شناخته می‌شود فرود آمده و پس از خروج از Jackal به گشت و گذار پرداخته یا از نقشه ماموریت‌ها، ماموریت بعدی را انتخاب کند. نکته مهم اینکه تمامی این رویدادها به صورت یکپارچه و بدون هیچگونه بارگذاری انجام خواهد گرفت.
  • بازی به پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ ادامه داده و طرفداران سری Call of Duty می‌توانند باری دیگر از نرخ فریمی که با آن خوگرفته بودند، لذت ببرند.
  • بازی دارای یک نارنجک سری نیز بوده که در واقع یک ربات عنکبوت شکل است که به دنبال دشمنان می‌گردد.
  • در بازی همه نوع تجهیزات خفن(!) وجود دارد، اما سازندگان تصمیم گرفته‌اند اصول اولیه بازی را رعایت کنند. آن‌ها از همان ابتدای کار اعتقاد داشتند چیزی که شما را شبیه به یک سرباز واقعی می‌کند، استفاده از سلاحی است که شما می‌شناسید. یک سرباز در بازی بایستی مشابه با یک سرباز واقعی باشد. یک لباس نظامی پوشیده و یک سلاح واقع گرایانه را به دست گیرد. چیزی که یک سلاح را واقع گرایانه نگه می‌دارد، باقی ماندن در میدان گلوله‌ها است. به همین علت تمرکز اصلی سلاح‌های بازی با گلوله‌های فلزی بوده و خبری از سپرهای انرژی و موارد مشابه نخواهد بود.
  • سازندگان قصد دارند نبردهای zero-G را سریع و سرزنده طراحی کنند که به لطف جت پک‌های RCS و کابل‌های قلاب دار، این هدف به وقوع خواهد پیوست.
  • در بازی مرحله‌ای در تیتان (بزرگترین قمر زحل) رخ خواهد داد. گروه Settlement Defense Front از فراوانی گاز متان در این سیاره به عنوان انبار سوخت رسانی استفاده می‌کنند. ضربه زدن و فلج کردن این پایگاه‌های سوخت رسانی از اهداف این مرحله خواهد بود.
  • ناو فضایی Retribution قطب فرماندهی شما خواهد بود. شما می‌توانید جهت رفتن به مکان‌های مختلف فضا به آن فرمان دهید، می‌توانید توضیحات مربوط به هر عملیات را برای نیروهای خود شرح دهید، می‌توانید به اسلحه خانه ناو بروید، جایی که مامور تامین تجهیزات ناو، شما را در انتخاب تجهیزات مناسب برای مامورت‌های آینده طبق اطلاعاتی که به دست آورده‌اید راهنمایی می‌کند. پس از آن می‌توانید از طریق سفینه حمل و نقل یا جنگنده Jackal به ماموریت اعزام شوید.
  • هزاران تن در ناو فضایی Retribution حضور دارند. آن‌ها در ناو کار کرده و با یکدیگر تعامل دارند. این مورد به شما حس یک داستان جنگی کلاسیک را خواهد داد؛ شرایطی که در آن بازی‌باز برای افرادی که زیر دستش فعالیت می‌کنند، احساس مسئولیت می‌کند.

بازی Call of Duty Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آذر سال جاری برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا