آموزش و ترفنداخبار

اطلاع رسان های گوشی خودتان را به کامپیوتر متصل کنید

بعضی از کاربران بدلیل کار زیاد با کامپیوتر ، قادر به نگاه کردن به گوشی خودشان نیستند . این امکان وجود دارد تا نوتیفیکیشن ها یا اطلاع رسان را به کامپیوتر یا مک متصل کنید تا در آنجا تماس ها و اس ام اس های خودتان را مشاهده کنید.
این قابلیت می تواند در دستگاه هایی با اندروید ۴.۱ و بالاتر اجرا می شود که اطلاع رسان های گوشی از طریق گوگل کروم در سیستم عامل های ویندوز ، مک ، لینوکس و سیستم عامل کروم قابل نمایش دادن هستند.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه PushBull را از گوگل پلی دانلود کنید سپس بعد از نصب کردن در گوشی خودتان با استفاده از اکانت گوگل وارد برنامه شوید و سپس برنامه اکانت شما را برای اتصال به این برنامه چک میکند.
sign-into-pushbullet-on-android
مانند تصویر بالا ، اکانت خود را تایید کنید و اجازه ی به اشتراک گذاری اطلاع رسان ها و سرویس نظارت بر اطلاع رسانی ها Notification Mirroring service را در گوشی اندرویدی خودتان مانند تصویر زیر در قسمت Notification access دسترسی های اطلاع رسانی فعال کنید.
pushbullet-android-notification-mirroring-service
در مرحله بعد باید افزونه PushBullet مخصوص کروم را دانلود کنید بعد از دانلود کردن این افزونه مطابق شکل زیر روی دکمه این افزونه کلیک کنید و سپس به اکانت گوگل خودتان بروید تا با دستگاه اندرویدی مطابقت بکند.
sync-android-notifications-with-chrome
اطلاع رسان های گوشی هم اکنون می توانند بر روی صفحه نمایش شما مطابق تصویر زیر قابل نمایش شوند. برنامه PushBullet در عرض چند ثانیه این پنجره ها را می بندد اما در مرکز اطلاع رسانی کروم باقی خواهند ماند و می توانید با کلیک روی آیکون این برنامه آنها را مشاهده کنید
get-android-notifications-on-pc
همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا تنظیم کنید که اطلاع رسان های آپدیت برنامه ها از گوگل پلی نمایش داده نشوند برای مثال اگر قسمت Disable Mirroring of Google Play store رو بزنید اطلاع رسان های مربوط به آپدیت اپلیکیشن ها نمایش داده نمی شوند. همچنین قسمت Dimiss به شما این امکان را می دهد تا این اطلاع رسانی را نمایش ندهید و پاک کنید.
برنامه PushBullet تنها به گرفتن و دیدن اطلاع رسان های گوشی ختم نمی شود بلکه می توانید به کمک آن لینک و فایل و نامه و سایر اطلاعات را بین گوشی و کامپیوتر انتقال دهید. با کلیک روی آیکون این برنامه در مرورگر کروم می توانید این تنظیمات را انجام دهید با کلیک روی آن می توانید فایل و اطلاعات مورد نیاز خود را منتقل کنید.
این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که برای گوشی های اندروید برای تبادل اطلاعات بین اندروید و کامپیوتر درست شده است که می توانید به آسانی و بدون نیاز به دانش اولیه ای اطلاع رسان های گوشی را به کامپیوتر متصل کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا