اخبار

اظهار نظر رسمی سامسونگ درباره تولید گوشی های تاشو

طی ماه های اخیر شایعات زیادی شنیده ایم مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد گوشی تاشویی را در سال ۲۰۱۷ با نام گلکسی X رونمایی کند. این شایعات پس از مدتی توسط وب سایت بلومبرگ تایید شد. این وب سایت مدعی شد یکی از افراد نزدیک به سامسونگ که نخواسته نامش فاش شود در مصاحبه با این خبرگزاری این خبر را تایید کرده است. همچنین، تاکنون پتنت های مختلفی نیز در زمینه گوشی های تاشو توسط این شرکت کره ای به ثبت رسیده است. حال خبرهای تازه از جدیت این شرکت برای عملی کردن تصمیم خود حکایت دارد.
اگر این شایعات تاکنون باعث اطمینان شما نشده اند و برای باور کردن این خبر به تایید رسمی از سوی مقامات مسئول در سامسونگ نیاز دارید، به نظر می رسد گرگوری لی مدیرعامل سامسونگ الکترونیک و همچنین مدیر سامسونگ در آمریکای شمالی در همایش آینده روتبرگ: کنفرانس موبایل کم و بیش تایید کرده که این شرکت در حال کار روی گوشی های تاشو است.
برپایه نظرات آقای لی، به نظر می رسد این دستگاه ها واقعی هستند و باید منتظر عرضه آنها در بازار در آینده ای نه چندان دور باشیم.
در همین راستا، سامسونگ برای اینکه نخستین شرکت ارائه کننده چنین گوشی هایی باشد باید در فرایندهای خود سرعت بیشتری ایجاد کند. شرکت اوپو نیز چندی پیش گوشی های تاشوی خود را به نمایش گذاشته و لنوو هم از تبلت و گوشی تاشویی رونمایی کرده که می توان آن را دور مچ دست پیچید.
می دانیم که سامسونگ فناوری ساخت صفحات نمایش تاشو را در اختیار دارد، بنابراین به نظر می رسد این شرکت مشکل خاصی در تولید انبوه و عرضه تجاری این محصول نداشته باشد.
به هر حال باید منتظر رونمایی رسمی از چنین گوشی هایی و همچنین واکنش بازار به آنها بمانیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا