اخبار

افزایش سهم ویندوز ۱۰ موبایل به هفت درصد گوشی‌های ویندوزفون جهان

اندروید تنها پلتفرمی نیست که از مشکل وجود نسخه‌های متعدد و به نوعی تکه تکه بودن رنج می‌برد و علیرغم تلاش که برای به‌روزنگه داشتن نسخه‌های قدیمی به کار می‌بندد اما همچنان از سهم هرچند اندک و گاها قابل توجه نسخه‌های قدیمی رنج می‌برد.
این مشکل حتی در iOS هم وجود دارد اگر چه اپل به دلیل انحصاری بودن دستگاه‌های مجهز به پلتفرم این شرکت بسیار راحـ‌تر با این مشکل دست و پنجه نرم ‌می‌کند. اما حالا سیستم عامل همراه شرکت مایکروسافت به گونه دیگری از این مشکل رنج می‌برد. حالا مایکروسافت پلتفرم خود را به طور کامل دستخوش تغییر کرده و در کنار نسخه‌های متفاوت ویندوزفون، سیستم عامل ویندوز موبایل ۱۰ نیز برای خود سهمی پیدا کرده است.
 
photo_2015-11-27_15-33-32
گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که حالا ویندوز موبایل ۱۰ سرعت بیشتری در کسب سهم میان نسخه‌های مختلف این پلتفرم دارد. این گزارش‌ها نشان می‌دهند که ویندوز موبایل ۱۰ هم‌اکنون ۷ درصد از دستگاه‌های ویندوزفون را به خود اختصاص داده است.
این درحالیست که ویندوز ۱۰ موبایل هنوز در فاز توسعه‌دهندگان قرار دارد و به طور رسمی برای دستگاه‌ها عرضه نشده است. این یعنی هم‌اکنون تنها در دستگاه‌های مجهز به نسخه توسعه‌دهندگان و در برخی دستگاه‌های جدید مانند لومیا ۶۴۰ شاهد حضور این سیستم عامل هستیم.
گزارش‌های منتشر شده همچنین حاوی اطلاعات دیگریست که شاید برای شما و البته برای طرفداران سیستم عامل همراه مایکروسافت جذاب باشد. مایکروسافت به تازگی گوشی‌های هوشمند لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال را در برخی فروشگاه‌های خود عرضه کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا