اخبار

افزایش گردش مالی بلک بری به لطف بلک بری پریو

کمپانی بلک بری در طول سالهای فعالیت خود فراز و نشیب های زیادی را طی نموده و در چند سال اخیر با توجه به عدم اقبال کاربران به سیستم عامل محصولات این کمپانی با افت شدید فروش و در نتیجه ارزش سهام مواجه شد.
 
این مسئله نهایتاً منجر به رو آوردن این کمپانی به سیستم عامل اندروید شد و حال Priv اولین دیوایس کانادایی ها با سیستم عامل پرطرفدار گوگل راهی بازار شده و به گفته مسئولین بلک بری در صورت فروش مناسب آن دیوایس های اندروید دیگری نیز در راه خواهند بود.
 
خبر خوش برای طرفداران این کمپانی آنکه در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ وضعیت اقتصادی بلک بری شاهد بهبود نسبی بوده است، بخشی از این بهبود مربوط به فروش موبایل ها و بخشی دیگر مربوط به فروش امتیاز نرم افزار ها و پتنت های این کمپانی بوده است.
 
البته برای رقابت با ابرقدرت های بازار هنوز راه درازی پیش روی بلک بری قرار دارد، پیش بینی می شد که هر سهم این کمپانی در سه ماهه اخیر ۱۴ سنت افت ارزش داشته باشد که این رقم به ۳ سنت کاهش یافت.
این پیشرفت به لطف دو برابر شدن درامد بخش نرم افزار و افزایش ۱۳ میلیونی گردش مالی بخش دیوایس ها بوده است. آقای John Chen تا حدی خوشبینانه پیش بینی سود آوری در سال ۲۰۱۷ را نموده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا