اخبار

الجی وی۲۰ با باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دو دوربین ۱۶ مگا پیکسل معرفی خواهدشد

در حالی که کمتر از یک شبانه روز تا زمان معرفی موبایل LG V20 باقی مانده است هنوز در باب مشخصات نهایی این دیوایس اختلاف نظر وجود دارد. به ادعای کره ای ها V20 بهترین کیفیت ویدیو و صدا را ارائه خواهد داد و در باب چگونگی این مسئله اخبار مختلفی وجود دارد.
 
به گزارش وبسایت Android Pure، پرچم دار جدید کمپانی ال جی در کنار سیستم صوتی ESS audio DAC یا Digital to Analog Converter با صدای ۳۲ بیتی که پیش از این در اخبار به آن اشاره شده بود، از دوربین دوگانه ۱۶ مگا پیکسل در پشت نیز برخوردار خواهد بود.
 
متأسفانه در باب اینکه این دوربین دوگانه چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد هنوز اطلاعاتی در دست نیست. در ضمن پیرو اعلانیه رسمی منتشر شده، V20 اولین دیوایسی خواهد بود که با سیستم عامل اندروید ۷ وارد بازار خواهد شد.
 
دیگر مشخصات این محصول بر اساس خبر فوق شبیه به برخی دیگر پرچم داران این روزها است. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، چیپست Snapdragon 820 کوالکام، ۴ گیگا بایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت از جمله این مشخصات هستند.
 
گفتنیست که کمپانی ال جی پیش از این نیز در محصولاتی چون X Power از باتری های بزرگ بهره برده بود اما باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای دیوایس های این رده چندان معمول نبوده و می تواند برای کره ای ها رضایت بیش از پیش مشتریان را به همراه داشته باشد.
 
البته این مسئله منوط به عدم افزایش بیش از حد مطلوب وزن دیوایس است که علی القاعده ال جی به این مسئله توجه داشته است. انتظار می رود که LG V20 فردا رسماً معرفی شده و در روز ۲۳ سپتامبر وارد بازار شود. قیمت این دیوایس احتمالاً بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار خواهد بود.
 
منبع : Android Pure

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا