اخبار

الکامپ ۲۰۱۵ با حضور رایتل برگزار می شود

rightel-elecomp


به گزارش روابط عمومی رایتل، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور رایتل برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
رایتل به‌مناسبت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۹۴) هدایا و طرح‌های ویژه‌ای را برای کلیه بازدیدکنندگان گرامی در نظر گرفته است. آن دسته از افرادی که در بازه زمانی ۲۳ الی ۲۶ آذر ماه به سالن ۴۰ مستقر در نمایشگاه الکامپ مراجعه نمایند، از هدایای استثنایی رایتل، بهره‌مند خواهند شد . همچنین پیش ثبت نام مودم ۴G رایتل و بسته های بلند مدت اینترنت با تخفیف استثنائی در بازه ی برگزاری نمایشگاه از طریق وب سایت امکان پذیر خواهد بود .
کلیه علاقمندان به خرید مودم رای‌فای نسل چهارم (۴G) رایتل می‌توانند در بازه زمانی۱۲ الی ۲۱ آذر به وب‌سایت رایتل مراجعه نموده و از طریق لینک ذیل فرایند پیش‌ثبت‌نام را تکمیل نموده و سپس با حضور در نمایشگاه الکامپ، نسبت به دریافت مودم خود اقدام نمایند. مودم‌رای‌فای ۴G رایتل در این نمایشگاه با تخفیف‌ویژه به همراه یک عدد سیم‌کارت دیتا رایگان و بسته آغازین ارایه می‌شود

http://www.rightel.ir/elecomp

علاقه مندان به آشنایی با سرویس های جدید رایتل و تهیه محصولات این اپراتور نیز می توانند از ساعت ۹ لغایت ۱۷ روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه به غرفه این اپراتور در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا