اخبار

ال جی و رونمایی در CES از یک نمایشگر ۱۸ اینچی که قابلیت لول شدن دارد

کمپانی ال جی مدت زیادی است که بر روی نمایشگر های منعطف رول شونده ( Rollable ) کار می کند.این کمپانی اولین نمونه این نمایشگر ها را در سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد که یک پنل ساده با دقت ۱۲۰۰×۸۱۰ بود.حالا ال جی در نمایشگاه CES 2016 از نمایشگر رول شونده ۱۸ اینچی خود رونمایی کرده که همچون روزنامه لوله می شود.
امروز ال جی دیسپلی ( LG Display ) نسل جدید نمایشگرهای منعطف ال جی را به نمایشگاه CES 2016 آورده تا قدرت این کمپانی کره ای را به رقبا نشان دهد. این نمایشگر جدید قابل انعطال بوده به راحتی لوله می شود.این نمایشگر OLED نوید آمدن گجت هایی منعطف و یا روزنامه های الکترونیکی در آینده نزدیک را می دهد.
به غیر از تصویر بالا ، متاسفانه هنوز هیچ تصویر یا ویدیویی از این نمایشگر شگفت انگیز منتشر نشده و می بایست تا روز آغاز به کار رسمی نمایشگاه CES منتظر بمانیم.
لازم به ذکر است که علاوه بر ال جی، کمپانی هایی نظیر سونی، سامسونگ، شارپ و غیره هم در حال کار بر روی نمایشگر های منعطف و تاشو خود می باشند.
ال جی علاوه بر نمایشگر فوق ، تلویزیون‌های ۶۵ و ۷۷ اینچ ۴K و مانیتور ۸K جدیدش را به نمایشگاه CES امسال آورده است.در کنار این محصولات، ال جی طرح مفهومی یک تلویزیون ۵۵ اینچی OLED را ارائه کرده که به نازکی یک برگ کاغذ بوده و قطعات سخت افزاری آن در بخش جدا از نمایشگر قرار داده شده است.
منبع : thevreg

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا