اخبار

ال جی گردوخاک کندوان را تکاند

۲۳ ژوئن ، روز جهانی محیط زیست ، بعنوان مهمترین روز سازمان ملل متحد در راستای ایجاد آگاهی و ترغیب مردم برای حفظ محیط زیست اطرافمان بشمار می‌رود. شرکت ال‌جی نیز که یار همیشگی محیط زیست به حساب‌ می‌آید در این روز به کمک طبیعت شتافته تا به تعهد همیشگی خود در راستای حفظ طبیعت و میراث جهانی عمل کند.
شرکت ال‌جی به طور مستمر مجموعه محصولات و خدمات دوستدار محیط زیستی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای ایجاد نوآوری‌های سبز و دوستدار محیط زیست ارائه می‌دهد. از آنجا که ال‌جی بر این باور است که هدف از فناوری این است که افراد بیشتری بتوانند کیفیت زندگی بالاتری را داشته باشند، نه تنها بر ایجاد فناوری‌ها و محصولات مبتکرانه تمرکز دارد، بلکه به نقش پیشگامانه خود در ایجاد جوامع پایدارتر در سراسر دنیا ادامه می‌دهد و محصولاتی تولید می‌کند که راحت و برای سلامت بی‌خطر هستند و کمترین تأثیر محیطی ممکن را دارند.
این کمپانی  سابقه محیطی تمام‌عیاری در سراسر دنیا دارد و یکی از پیشروترین شرکت‌ها در زمینه حفظ محیط زیست به شمار می‌رود. در همین راستا کارمندان شرکت ‌ال‌جی در سراسر دنیا نیز در فعالیت‌های داوطلبانه مختلف شرکت می‌کنند تا همبستگی خود را با اهداف روز جهانی محیط زیست که از سال ۲۰۱۰ تعیین شده است، نشان دهند.
در ایران نیز مانند بقیه دنیا مدیران ارشد دفتر کره ال‌جی در اقدامی هماهنگ به کمک محیط زیست یکی از زیباترین میراث‌های ملی ایران رفتند تا آنها نیز سهمی در این روز مهم ایفا کنند.
امسال روستای کندوان میزبان تیم ال‌جی بود. روستای کندوان که از جاذبه‌های فوق‌العاده ایران است به همراه یکاپادوکیای ترکیه و داکوتای آمریکا سه روستای صخره ای جهان‌اند اما ویژگی منحصر بفرد کندوان این است که این روستا تنها روستای صخره ای جهان است که هنور مردم در آن ساکنند و زندگی در آن جریان دارد. به همین خاطر این روستا یکی از مهمترین میراث‌های فرهنگی ایران می‌باشد و به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است.
دوستداران محیط زیست شرکت‌ ال‌جی که شامل مدیرعامل، مدیر سرویس و مدیر برند شرکت ال‌جی می‌شوند در تاریخ ۳ تیر به رودخانه نزدیک روستای کندوان در آذربایجان شرقی رفته و با جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی محیط رودخانه تلاش خود را برای بهبود شرایط طبیعت زیبای این منطقه کردند.
شرکت‌ ال‌جی امیدوار است با انجام این حرکت بتواند نقشی در فرهنگ‌سازی محیط زیست ایران ایفا کند تا تمام افراد جامعه این موضوع را جدی بگیرند و آسیب کمتری به طبیعت بزنند. در کنار استقبال خوب مردم، اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی نیز با تلاش بسیار و همکاری عالی خود نقش بزرگی در پاکسازی این محیط داشت و این امکان را فراهم کرد تا دوستداران محیط زیست بتوانند کمکی به حفظ محیط زیست این روستا کرده باشند.
در راستای این روز مهم، Mr. DS Ahn مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران  گفت : “روز جهانی حفاظت از میراث جهانی، روزی است که همه گرد هم می‌آیند و از آنچه که از همه مهمتر است حفاظت می‌کنند. شرکت ال‌جی نیز با فعالیت‌های خود نشان داده است که چقدر مسئله محیط زیست را جدی می‌گیرد و ما با انجام کارهایی نظیر این بدنبال علاقمند کردن شهروندان در راستای مراقبت از این گنج ارزشمند و حفظ آن برای نسل آینده هستیم.”
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا