اخبار

امکان بازی گروهی بین کنسول های Xbox one و PS4 فراهم شد

Rocket League امیدوار است تا یک کار خلاقانه انجام دهد. پدیده بازی فوتبال با ماشین Rocket League اولین بازی چند نفره است که بین بازی کنندگان Xbox One و PS4 ارتباط ایجاد می کند.
تولید کننده این بازی یعنی Psyonix قبل از عملیاتی کردن این کار به تایید شرکت Sony نیاز دارد.
ما می دانستیم که Psyonix دانش فنی برقراری ارتباط بین این دو کنسول بازی را دارد اما اکنون این ایده به واقعیت تبدیل شده است – واقعیتی که برای شروع یکسان سازی بازی های این دو کنسول پر طرفدار فقط منتظر تایید مدیران Sony است.
 
rypq5r0ugulmrz794gft
 
جرمی دانهام، معاون Psyonix در گفتگو با سایت IGN اعلام کرد که، cross-play (بازی بین کنسول های مختلف) باید تاییدیه های لازم را دریافت کند. او می گوید که برقراری ارتباط بین دو کنسول کمتر از یک روز زمان نیاز دارد.
او می گوید، ” منتشر کردن بازی بین کنسولی در کل جهان فقط چند ساعت طول می کشد، بنابراین ما فقط منتظر دریافت مجوز این کار هستیم.”
 
Rocket League متحد شد

اخیراً هر یک از بازی کنندگان Rocket League در PS4 وOne Xbox می توانند با بازی کنندگان PC رقابت کنند، اما با یکدیگر نمی توانند رقابت کنند. در اوایل امسال، مایکروسافت تمایل خود را به بازی بین شبکه ای با کنسول های دیگر نشان داد، که به نظر می رسد بیانگر این باشد که این شرکت قبلاً Psyonix را تایید کرده است.
دانهام می گوید ” ما هنوز هم بسیار مطمئن هستیم که Sony در نهایت درهای خود را به روی ما باز کرده و از ما استقبال خواهد کرد، اما کاملاً درک می کنیم که این کار کمی زمان می برد به ویژه این که همه عواقب و پیامدهای این کار باید مدنظر قرار گرفته شود. ”
Sony نسبت به بازی بین کنسولی نظر مثبتی دارد؛ اما هنوز یک موضع قوی اتخاذ نکرده است، که آن نیز قابل درک است، زیرا باز کردن شبکه آنلاین خود برای برخی کنسول های بازی دیگر تصمیمی نیست که به آسانی گرفته شود.
ما نظر Sony را جویا شده ایم و به محض کسب اطلاعات جدید این خبر به روز رسانی خواهد شد.
منبع: msn
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا