اخبار

انبارهای گوگل استور از گوشی پیکسل ایکس ال خالی شد !

باوجود اینکه مدت کمی از رونمایی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال توسط گوگل می‌گذرد اما به نظر می‌رسد این گوشی‌ها با استقبال روبه‌رو شده‌اند. به نحوی که گوگل استور اعلام کرده انبارهایش از پیکسل ایکس ال خالی شده است.
تعطیلات کریسمس نزدیک است و همین امر سبب می‌شود تا کاربران زیادی تصمیم به خرید کادو گرفته یا حتی برای خودشان بخواهند گجت‌ها و محصولات جدیدی بخرند.
به نظر می‌رسد یکی از محصولاتی که کاربران علاقه زیادی به خرید آن دارند گوشی پیکسل ایکس ال گوگل است.
رنگ آبی دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال تنها در دقایق آغازین شروع فروش این محصولات به فروش رفت و ظرفیت آنها به اتمام رسید. حال رنگ‌های سیاه و نقره‌ای گوشی پیکسل با ظرفیت ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی نیز تقریبا به اتمام رسیده است و اگر کاربران قصد سفارش داشته باشند ۴ تا ۵ هفته زمان می‌برد تا گوشی برای خریداران ارسال شود.
اما خبر بد اصلی برای کسانی است که بخواهند گوشی پیکسل ایکس ال را خریداری کنند زیرا طبق اعلام گوگل تمام مدل‌های این گوشی در رنگ‌بندی‌های مختلف به فروش رفته است. البته این موضوع چندان هم دور از تصور نیست مخصوصا اگر محبوبیت دستگاه‌هایی که نمایشگری با ابعاد بزرگ دارند را در نظر بگیریم.
در حال حاضر تنها مشتریان ورایزن امکان خرید گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال را در مدل‌های مختلف دارند و هنوز انبارهای این اپراتور از گوشی‌های جدید گوگل خالی نشده است. هنوز به اینکه چه زمانی انبارهای گوگل از گوشی‌های جدید پر خواهد شد اشاره‌ای نشده و اگر قصد خرید این گوشی‌ها را دارید در حال حاضر باید صبر کنید.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا