اخبار

انتشار اطلاعاتی از گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو

به تازگی اطلاعاتی از یک گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G891A منتشر شده که گمان می‌رود متعلق به گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ اکتیو ( Galaxy S7 Active ) باشد.
به نظر مر سد که این مدل از حالت شایعه خارج شده و محصولی با این کد وجود دارد. ایوان بلاس در حساب توییتر خود به وجود این محصول اشاره کرده و گفته که در حال حاضر توسط اپراتور AT&T در حال تست است.
اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو مشخص شد
طبق توییتی که ایوان بلاس در صفحه‌ی خود قرار داده گویا این گوشی به نام پوسایدن ( Poseidon ) شناخته می‌شود. این نام به معنی خدای دریا بوده و متعلق به یکی از خدایان باستان است.
گذاشتن چنین اسمی و همچنین کد گوشی مدل گلکسی اس ۶ اکتیو ( Galaxy S6 Active ) که SM-G890A بود سبب شده تا احتمال اینکه این گوشی در حقیقت گلکسی اس ۷ اکتیو باشد بالا گیرد.

گلکسی اس ۷ اکتیو با گلکسی اس ۷ معمولی چه تفاوتی دارد ؟

اگر کنجکاو هستید بدانید تفاوت این گوشی با مدل معمولی گلکسی اس ۷ چیست باید بگویم که گلکسی اس ۷ اکتیو از باتری با ظرفیت بالاتری بهره برده و همچنین در برابر آب‌ دریا یا بهتر است بگوییم آبی که حاوی نمک باشد نیز مقاوم است. البته از دیگر قابلیت‌های موجود در مدل معمولی مانند درگاه کارت میکرو اس‌دی نیز بهره خواهد برد.
با نگاهی به روند عرضه گوشی های سری اکتیو سامسونگ ، به روزی شاهد معرفی نسخه اکتیو پرچم دار جدید سامسونگ ، یعنی گلسی اس ۷ خواهیم بود.
نظر شما در مورد اسمارت فون های سری اکتیو سامسونگ چیست، آیا تا کنون از این سری گوشی ها استفاده کرده اید ؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا