اخبار

انتشار اولین رندرها از وان پلاس ۳؛ آیا یک OnePlus ویندوزی در راه است؟

مدت هاست که خبر خاصی از کمپانی وان پلاس و تلفن های هوشمند این شرکت وجود ندارد. نه در MWC 2016، نه در روزهای اوج تبلیغاتی قبل از آن و نه در کمپین های پس از این همایش بزرگ که در حال حاضر در اختیار هواوی و HTC قرار گرفته، هیچ خبری از وان پلاس نیست. در واقع آخرین اطلاعات درباره پرچم دار بعدی این شرکت مربوط به بیش از یک ماه پیش و مصاحبه کوتاه مدیرعامل آن با وب سایت CNET است که در آن عنوان شد وان پلاس ۳ اواخر بهار سال آینده معرفی می شود. اما امروز اولین رندرها از این گوشی رده بالا منتشر شدند.
همان طور که پیش تر هم توسط مدیرعامل شرکت عنوان شده بود، در وان پلاس ۳ باید علاوه بر استفاده از سخت افزارهای رده بالا شاهد طراحی متفاوتی نسبت به نسل های قبلی نیز باشیم. دقیقا همین نکته در رندر منتشر شده از OnePlus 3 به چشم می خورد که نمایشگر اصلی آن بخش بیشتری از پنل جلوی دستگاه را تشکیل داده و قاب پشتی نیز ظاهرا دارای مواد خاصی با طراحی و الگوهای مشابه با Mi 5 است. یک قاب فلزی نیز دور تا دور دستگاه را احاطه کرده. از نظر سخت افزاری، ادعا شده که وان پلاس ۳ دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی FHD، پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه RAM به همراه سنسور اثر انگشت UltraSonic، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی، پورت USB-C و البته یک کلید اختصاصی شاتر دوربین است. چنین تصمیمی می تواند نشان دهد وان پلاس نیز احتمالا تمرکز بیشتری را بر روی دوربین ها قرار داده و قصد دارد در این زمینه به رقیبی جدی برای گوشی های موجود در بازار تبدیل شود.
اما شاید جالب ترین شایعه درباره این کمپانی چینی، احتمال عرضه یک مدل از وان پلاس ۳ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل باشد. این که چنین اتفاقی تا چه حد صحت دارد و آیا نسخه های ویندوزی در خارج از بازار چین نیز به فروش خواهند رسید یا خیر هنوز مشخص نیست، اما در هر صورت همکاری یک شرکت دیگر با مایکروسافت می تواند کفه ترازو را به سمت علاقمندان به این پلتفرم سنگین تر کند و انتخاب های بیشتری را در اختیار آنها قرار دهد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا