اخبار

انتشار بنچمارک گلکسی اس ۷ با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰

همانطور که اطلاع دارید ، سامسونگ قرار است گلکسی اس ۷ را در دو مدل با پردازنده های اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار کند.همین امروز صبح بود که مطلع شدیم که احتمالا سامسونگ در حال آزمایش لوله های خنک کننده در گلکسی اس ۷ برای کاهش دمای اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد.حالا نتایج بنچمارک گیک بنچ ( Geekbench ) منتسب به گلکسی S7 سامسونگ منتشر شده که امتیازی فوق العاده برای این گوشی را رقم زده است.
 
این اطلاعات از طریق شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که این روزها منشا بسیاری از اخبار و شایعات دنیای مجازی است.بر اساس این اطلاعات ، گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ ، موفق شده در بنچمارک Geekbench به امتیاز فوق العاده ۲,۴۵۶ برای پردازش تک هسته ای دست یافته و برای پردازش چند هسته ای نیز تا ۵,۴۲۳ پیش می رود.
 
یادآور می شویم آنچه گفته شد در حد شایعه بوده و بایستی با کمی شک و تردید آن را ارزیابی کنیم.اما اگر امتیازات ثبت شده در این بنچمارک صحیح باشد می بایست منتظر پرچم داری قدرتمند از سامسونگ و چیپستی عالی از کوالکام باشیم.
 
طبق برنامه ، سامسونگ گلکسی اس ۷ را در تاریخ ۲۱ فوریه ( ۲ اسفند ) در مراسم Unpacked 2016 که یک روز قبل از آغاز نمایشگاه MWC بارسلون برگزار خواهد شد ، معرفی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا