اخبار

انتشار تصاویری جدید از گوشی هواوی پی ۹

هواوی در کنگره جهانی موبایل امسال ( نمایشگاه MWC 2016 ) حضور کم رنگی داشت و در حالی که همه انتظار معرفی پرچم دار جدید این شرکت یعنی گوشی هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) را داشتند، هواوی تنها از تبلت هیبریدی جدیدش با نام میت‌بوک (MateBook) رونمایی کرد.حالا تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند هوآوی پی ۹ ( Huawei P9 ) منتشر شده در آنها اسکنر اثر انگشت، دوربین دوگانه و چراغ فلش LED دوبل آن به وضوح قابل مشاهده هستند
متاسفانه در تصاویر ارائه شده، گوشی هوشمند هوآوی پی ۹ در کیس یا قابی اختصاصی قرار دارد، از اینرو نمی‌توان طراحی بدنه آن را مشاهده کرد. با این وجود انتظار داریم که بدنه این گوشی از مواد تمام فلزی تشکیل شود. گفته شده که سنسور اصلی دوربین دوگانه این گوشی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود، با این حال صحت این موضوع از سوی خود هوآوی تایید نشده است. در تصاویر ارائه شده کاملا مشخص است که اسکنر اثر انگشت این گوشی حالتی مربع شکل را به همراه دارد اما گوشه‌های آن به شکل زاویه‌دار طراحی نمی‌شود.
احتمالا پرچمدار جدید کمپانی چینی هوآوی یعنی گوشی هوشمند پی ۹ از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. جرا که هوآوی چندان تمایلی نسبت به استفاده از نمایشگرهای با وضوحتصویر افراطی ندارد! رم این گوشی احتمالا ۴ گیگابایتی خواهد بود و سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی و قدرتمند کرین ۹۵۵ هوآوی در آن به کار گرفته می‌شود. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی گوشی هوشمند هوآوی پی ۹ احتمالا نسخه ۶٫۰ سیستم عامل اندروید با لقب اختصاصی مارشمالو بوده و رابط کاربری Emotion UI یا EMUI هوآوی نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود.
گفته شده که پرچمدار ۲۰۱۶ هوآوی از یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شده و به پورت اتصال USB Type C نیز مجهز می‌شود. در این بین برخی از منابع خبری معتقدند که هوآوی در کنار این گوشی از دو نسخه دیگر آن با نام‌های اختصاصی هوآوی پی ۹ لایت (Huawei P9 Lite) و هوآوی پی ۹ ماکس (Huawei P9 Max) نیز رونمایی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با پرچمدار جدید هوآوی منتشر نشده است.

منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا