اخبار

انتشار تصویری که استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ در گلکسی S7 Edge Plus را تایید می کند

تنها چند روز ار سال ۲۰۱۶ گذشته، اما باید قبول کرد سال طوفانی را شروع کرده ایم. اخبار و شایعات در مورد پرچم‌داران جدید سامسونگ تمامی ندارد. در آخرین شایعات گفته شده بود که قرار است گلکسی S7 در ۴ مدل مختلف عرضه شود. مدل گلکسی S7 با صفحه‌ی ۵.۱ اینچی، مدل S7 Edge با  صفحه‌ی ۵.۵ انیچی، دو مدل ۶ اینچی S7 Plus و S7 Edge Plus. اما چیزی که از اهمیت بیشتری برخوردار است، مشخصات سخت افزاری این مدل‌‌هاست؛ مانند تراشه، دوربین، میزان رم، میزان فضای داخلی و دیگر گزینه های سخت افزاری.
در تصویر منتشر شده، اطلاعات جدید و جالبی وجود دارد. این تصویر مربوط به یک اپلیکیشن اطلاعات سخت افزاری‌ست که گفته شده تصویر مربوط سامسونگ SM G93 یا همان گلکسی S7 Edge Plus است. در مورد ابعاد صفحه‌ی نمایش در تصویر آمده است که یک صفحه‌ی ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD دارد که تقریبا اطلاعات قبلی ما مبنی بر ۶ اینچی بودن صفحه‌ی این موبایل را رد می‌کند.
همچنین در تصویر پردازنده‌ی گرافیکی نیز آدرنو ۵۳۰ ثبت شده که با این حساب تراشه‌ی گلکسی اس ۷ اج پلاس (Galaxy S7 Edge Plus) نمی‌تواند Exynos 8890 باشد زیرا این تراشه با آدرنو ۵۳۰ هماهنگ نیست و از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880MP12 استفاده می‌کند. بنابراین تنها یک گزینه باقی می‌ماند و آن چیزی نیست جز تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام که نشان می‌دهد سامسونگ باز به سنت استفاده از دو تراشه‌ی Exynos و اسنپدراگون در مدل‌‌های مختلف پرچم‌داران خود بازگشته است.
در مورد حافظه زده شده که گوشی جدید سامسونگ ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. دوربین نیز ۱۲.۲ مگاپیکسل ثبت شده که با اطلاعات قبلی ما همخوانی ندارد. مخصوصا وقتی به دوربین گلکسی S6 نگاه می‌کنیم که در آن گوشی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده بود و قطعا باید در مدل جدیدتر از دوربین بهتری استفاده شود. در اطلاعات قبلی گفته شده بود که سامسونگ از تکنولوژی جدیدی به نام BRITECELL استفاده خواهد کرد که هدف آن بهینه کردن دوربین هنگام عکسبرداری در محیط کم نور است. این کار با پایین آوردن رزولوشن و استفاده از استفاده از یک سنسور بزرگ ۱/۲ انیچی صورت می‌گیرد که در نتیجه پیکسل‌های بزرگتری خواهیم داشت.
احتمال دارد اطلاعاتی که درز شده صحت نداشته باشد، با این حال زمان کمی به مراسم Unpacked 2016 باقی مانده است. این مراسم در تاریخ ۲۱ فوریه مصادف با ۲ اسفند برگزار خواهد شد.
 
گلکسی S7 Edge Plus
منبع: Gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا