اخبار

انتشار مشخصات دوربین هواوی پی۹ توسط کمپانی سازنده

فاصله زیادی تا معرفی رسمی پرچمدار ۲۰۱۶ هوآوی، Huawei P9 ( هوآوی پی۹ ) باقی نمانده و امروز چینی‌ها با انتشار عکس‌های گرفته شده توسط این گوشی، تعدادی از قابلیت‌های دوربین P9 را گوشزد می‌کنند. گفته می‌شود اسمارت‌فون به دوربین دوگانه با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل مجهز خواهد بود.
اگر به‌خاطر داشته باشید چینی‌ها در پوسترهای پرچمدار خود نهم مارس را برای معرفی Huawei P9 اعلام کرده بودند اما وجود مشکل در ماژول دوربین، این مراسم را به تعویق انداخت. اینک طبق شایعه‌ها احتمالا ششم آوریل مصادف با ۱۸ فروردین روز سرنوشت‌ساز هوآوی برای ادامه سال ۲۰۱۶ بود.
به تازگی هوآوی با انتشار تیزرهایی، یکی از نقاط قوت P9 را به رخ رقیبان کشید. یکی از عکس‌ها در تاریکی شب از ماه گرفته شده که نشان‌گر نوردهی طولانی مدت دوربین و سرعت متغیر شاتر دوربین است. همچنین با به تصویر کشیدن مسیر حرکت ستاره‌ها می‌توان قابلیت عکس‌برداری مجزای دو دوربین را استنتاج کرد که نهایتا در یکدیگر ادغام می‌شوند. تصویر دیگری که چشم بادامی‌ها منتشر کرده‌اند با نمایش لحظه‌ای از ورزش غواصی غیرمستقیم به قابلیت تصویربرداری زیر آب این گوشی اشاره می‌کند.
شایان ذکر است Huawei P9 دارای پردازنده‌ی Kirin 950 با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای بوده که درکنار پردازنده، Mali-T880 وظیفه پردازش گرافیکی اطلاعات را عهده‌دار خواهد داشت. باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری پرچمدار آتی هوآوی نیز شما را از حمل شارژر به‌همراه خود در پیک‌نیک‌ها بی‌نیاز می‌سازد. هوآوی با تعبیه پورت جدید USB-C سعی در به‌کار گرفتن تمامی تکنولوژی‌های جدید در پرچمدار جدید خود داشته است و ششم آوریل با یک گوشی سطح بالا و پیشرفته روبرو خواهیم بود.
 

Huawei-P9-teaser-imagess

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا