اخبار

انتشار گزارش مالی سال ۲۰۱۵ توسط سونی و بازگشت بخش موبایل به سودآوری!

سونی دقایقی پیش گزارش مالی سه ماهه آخر سال گذشته میلادی خود را منتشر کرد، که نشان از سود عملیاتی ۲۰۲٫۱ میلیارد ینی ( ۱٫۶۹ میلیارد دلاری ) از ۲٫۵۸ تریلیون ین ( ۲۱٫۵ میلیارد دلار ) درآمد کسب شده توسط این شرکت میباشد. سود خالص این شرکت نیز بین ماههایِ اُکتبر تا دسامبر نیز ۱۲۰٫۱ میلیارد ین ( ۱ میلیارد دلار ) میباشد، که چیزی حدود ۳۳ درصد از ماههایِ مذکور سال گذشته بیشتر میباشد.
در این گزارش مالی بالاخره آن زمانی که همه علاقه مندان به سونی انتظارش را داشتند فرا رسید و بخش موبایل سونی که یکی از محبوبترین زیر مجموعه های این شرکت محسوب میشود به مسیر سودآوری رسید. بازگشت به سودآوری برای سونی موبایل میتواند آینده ای روشن برای گوشی های اکسپریا رقم بزند.
بخش موبایل سونی با وجود کاهش عرضه تا ۱۴٫۷ درصد، توانسته است سود عملیاتی بسیار خوب ۲۰۱ میلیون دلاری را برای سونی رقم بزند. سونی در این گزارش مالی، میزان فروش کل گوشی های هوشمند اکسپریا در سال گذشته را ۲۵ میلیون دستگاه بر آورد کرده که در مقایسه با سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.
 
اما چیزی که مهم است کسب سود بیشتر از این فروش است، چرا که سونی با این تعداد از گوشی های هوشمند خود به سودی دست یافته که سال های قبل با ۴۰ میلیون فروش به دست نیاورده بود
منبع : Xperian

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا