اخبار

اندروید نوقا ۷٫۰ بتا سامسونگ به دیگر کشورها می رسد؟

اندروید نوقا ۷٫۰ بتا سامسونگ به دیگر کشورها می رسد؟

اندروید نوقا 7.0 بتا سامسونگ
حدودا بیش از یک هفته پیش بود که سامسونگ اندروید نوقا ۷٫۰ بتای خود را روی گوشی های گلکسی S7 و S7 edge در آمریکا،انگلستان،کره جنوبی و چین در اختیار تعدادی از کاربران خود قرار داد.بر این اساس کاربران این توانایی را داشتند که برای اولین بار برای دریافت اندروید نوقا ۷٫۰ بتا روی گوشی های گلکسی S7 و S7 edge  خود اقدام به ثبت نام کنند.تا به حال سامسونگ به صورت رسما اعلام نکرده است که برنامه گسترش ورژن جدید اندروید خود را به دیگر کشور ها ارسال می کند،اما به نظر می رسد این گسترش در طی همین دو سه روز آینده برای اولین بار در کشور فیلیپین و پس از آن در کشور های آسیای شرقی روی دهد.
بر اساس گزارش رسیده از پشتیبانی سامسونگ در کشور فیلیپین ،این رویداد اوایل هفته آینده رخ خواهد داد و کاربران کشور های دیگر آسیای شرقی نیز می توانند تا اواخر این ماه میلادی از این امکان شرکت سامسونگ استفاده کنند.
به هر صورت به نظر نمی رسد که این حرکت شرکت سامسونگ فعلا به صورت یک معامله بزرگ انجام شده تلقی گردد،از طرفی خود این شرکت در بیانیه هایش به طور ضد و نقیض از فریمور اندروید جدید نام برده است. سامسونگ هنوز هم به خاطر اشتباهات انجام شده گذشته در مورد گلکسی نوت ۷ خود بسیار محتاط عمل می کند.
تصمیم سامسونگ برای انجام این حرکت و مشارکت دادن کاربران در استفاده از این ورژن جدید اندروید گوشی های هوشمندش بسیار ستودنی است، اما هنوز هم هیچ قطعیتی بر این موضوع وجود ندارد و به نظر می رسد که احتیاط سامسونگ در این مورد خیلی بیشتر از قبل سرعت و پیشرفت در راه اندازی برنامه های آتی شرکت را به تعویق اندازد ،هرچند که این امر باعث می شود که اعتماد از دست رفته کاربران در سراسر دنیا به ورژن های جدید گلکسی سامسونگ مجددا باز گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا