اخبار

اولین تصاویر از متعلقات و بسته بندی گوشی هوشمند پیکسل

بسته‌بندی گوشی‌هوشمند گوگل پیکسل، بگونه‌ای نیست که بتوان آن را متمایز از بسته‌بندی سایر گوشی‌ها دانست. البته از آنجا که گوشی‌ها را به طور دائم استفاده می‌کنیم، بسته‌بندی این محصولات چیزی نیست که بخواهیم دفعات زیادی به آن مراجعه کنیم مگر اینکه نیاز به یکی از لوازم موجود در جعبه داشته یا بخواهیم آن را مجددا به فرد دیگری بفروشیم. اما با وجود تمام این موارد، باز هم یک بسته‌بندی زیبا می‌تواند توجه مشتری را به خود جلب کرده و برای وی جذابیت داشته باشد.
 
جعبه‌ای که گوشی‌هوشمند در آن قرار داده می‌شود در تجربه‌ی استفاده از خود دستگاه قطعا بی‌تاثیر است، اما یک بسته‌بندی خوب باعث می‌شود تا حس بهتری به خود گوشی داشته باشیم. جعبه‌ی گوشی‌های‌هوشمند پیکسل که به تازگی توسط گوگل معرفی شده‌اند ساده به نظر می‌رسد. همچنین در سطح روی بسته‌بندی این محصول از تصویر خود گوشی استفاده شده است.
 
همانطور که اشاره شد در بخش جلویی جعبه‌ی گوشی پیکسل، تصویری از این محصول به صورت نیمه قرار داده شده و در بالای آن یک لوگو، نام دستگاه و یک توضیح بسیار مختصر به چشم می‌خورد که باعث شده طراحی بسته‌بندی بسیار ساده باشد.
 
اما خود جعبه از دو طرف باز می‌شود و یک رنگ تخت نیز در بخش جلویی آن قرار گرفته است. در یکی از لبه‌های این جعبه شاهد لوگوی G هستیم و در لبه‌ی دیگر لوگو‌های Daydream، گوگل اسیستنت و گوگل کست دیده می‌شوند که با توجه به حک شدن این لوگو‌ها قابلیت‌های کلی دستگاه مشخص می‌شوند. در بخش پشتی جعبه‌ی پیکسل نیز چیزی وجود ندارد و فقط با لایه‌ای سفید‌رنگ پوشانده شده است.
 
با باز کردن جعبه نیز شاهد یک بخش سفید و ساده هستیم. داخل بسته‌بندی یاد شده گوشی قرار گرفته و در کنار آن نیز یک کارت وجود دارد که شامل دستورالعمل‌های اولیه برای کار با دستگاه است. علاوه بر این کابل یو‌اس‌بی نوع C، یک آداپتور، یک کابل USB-C به USB-C و شارژر دیواری جدید ۱۸ واتی گوگل در جعبه‌ی گوشی قرار داده شده‌اند.
 
اما در داخل جعبه‌ی این محصول خبری از هدفون نیست. در نهایت باید گفت که بسته‌بندی اولیه‌ی گوشی‌هوشمند پیکسل بسیار ساده بوده و به نظر نمی‌رسد جذابیت چندانی برای کاربران داشته باشد. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از جعبه‌ی گوشی یاد شده را مشاهده کنید.
 

منبعandroidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا