اخبار

اپلیکیشن جدید مخاطبان گوگل ،امنیت را به شما می بخشد

مخاطبان
در دوره ای که حضور داریم لیست کردن مخاطبان ضروری در شکل های مختلف برای امن نگه داشتن گوشی مان کافی نیست.اما خوشبختانه این دوره و عصر به ما کمک می کند که با دنیای دیجیتال همراه باشیم و برای مشکلاتمان به دنبال راه حل های سریع و به روز بگردیم.
یکی از این راه کار ها را گوگل به ما معرفی میکند،راهکاری که به اسم Trusted Contacts  که به ما اجازه می دهد که موقعیت جغرافیمان را با مخاطبان ضروریمان به اشتراک بگذاریم.
“زمانی که دارید به تنهایی دوچرخه سواری می کنید و یا در یک کوچه تاریک پیاده روی میکنید ،یکهو دلتان میخاهد کسی همراهتان باشد و از شما مراقبت کند”گوگل این نوشته را درباره برنامه جدید خود نوشت و ادامه داد: “برای این که شما احساس امنیت بیشتری کنید و خیال دوستان و اقوامتان را از خود راحت نگه دارید،ما به شما برنامه Trusted Contacts را معرفی می کنیم.برنامه جدید امنیتی شخصی که به شما اجازه می دهد موقعیت مکانی خود را برای افرادی که دوستشان دارید و به آن ها اعتماد دارید در موقعیت های مختلف و ضروری به اشتراک بگذارید”.
برای این که بتوانید به راحتی این برنامه را روی دستگاه اندرویدی استفاده کنید نیاز به شبکه داده همراه اینترنتی دارید.اگر به طور اتفاقی نیز آفلاین بودید کاربران خاص شما می توانند تقاضای ردیابی شما را برای اطمینان از موقعیتتان بدهند.البته شما می توانید این درخواست ها را رد کنید .
یکی از تفاوت های عمده این برنامه این است که به طور اتوماتیک هیچ موقعیت مکانی به اشتراک گذاشته نمیشود.از Trusted Contacts استفاده کنید و دیگر در موقعیت های خطرناک تنهای نمانید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا