اخبار

اپلیکیشن سلفی مایکروسافت به اپ استور آمد

اپلیکیشن سلفی مایکروسافت که چندی پیش شاهد عرضه آن بر روی پلتفرم اندروید بودیم، به تازگی در سیستم عامل آی او اس نیز در دسترس قرار گرفته است تا کاربران آیفون‌ها و آیپد‌ها نیز بتوانند تصاویر سلفی خودشان را با استفاده از این اپلیکیشن به بهترین نحو ممکن دراورند. به واسطه “مایکروساف سلفی” قادر خواهید بود تا با اعلام ۱۳ فیلتر مختلف، به تصاویر خودتان حال و هوای دیگری را ببخشید.
تازه ترین اپلیکیشن مایکروسافت برای پلفترم آی او اس یک ابزار بهره وری نخواهد بود، بلکه آن یک اپلیکیشن جهت گرفتن تصاویر سلفی می‌باشد. همانطور که از نام “Microsoft Selfie” پیداست، این محصول جهت بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده سلفی از لحاظ تعادل رنگ، رنگ پوست، روشنایی و همچنین بهبود قابلیت‌های اشتراک گذاری ساخته شده است. درواقع این اپلیکیشن، نسخه حرفه‌ای تر “Lumia Selfie” خواهد بود که مایکروسافت در گذشته‌ای نزدیک از آن بر روی سیستم‌های ویندوزفونی خود بهره می‌برد.
در سطحی عمیق تر، مایکروسافت سلفی به نظر می‌رسد که یکی از راه‌های مختلفی است که کمپانی سازنده در ساخت آن از ماشین‌های یادگیری استفاده کرده است. این محصول درست همانند دیگر اپلیکیشن مایکروسافت که در ماه آوریل منتشر شد تا سن کاربران را از روی تصویر تشخیص دهد فعالیت خواهد کرد. در توضیحات مایکروسافت سلفی آمده است که این ابزار با گرفتن سن، جنسیت، رنگ پوست، روشنایی و برخی اطلاعات دیگر از شما می‌کوشد تا خیلی هوشمندانه به پیشرفت تصاویر سلفی شما کمک کند.
Microsoft-selfie-final.0
هر ۱۳ فیلتر موجود در این اپلیکیشن نویز‌های تصویر شما را برطرف کرده و باعث بهبود تصاویر خواهند شد. به عنوان مثال دو فیلتر “۱۹۶۵” و “BlueDawn” می‌توانند حال و هوای خاصی را به تصویر شما داده و فضای آن را به کلی تغییر دهند. همچنین شما قادر خواهید بود تا با نگاه داشتن انگشت خود بر روی کلید “Compare” قبل و بعد از اعمال فیلتر‌ها را به صورت آنی مشاهده نمایید.

منبع: theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا