اخبار

اپلیکیشن مایکروسافت وایتبورد یک گام بزرگ به کلاس های مدرن

مایکروسافت وایتبورد
شرکت مایکروسافت همواره یک پیشگام در عرصه آموزش و تحصیل بوده است.بخش بزرگی از این برنامه مایکروسافت ریشه در انگیزه های انسانی و نوع دوستانه دارد. در مقابل این برنامه های یک سمت بازاری و درامدی نیز دارد.که بخش مالی و حامیان مایکروسافت سرمایه گذاری های بسیاری روی بخش های مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزشی در این باب کرده اند.هر دو سمت ماجرا برای جامعه و ایده های نوظهور و برنامه های جدید بسیار مفید می باشد.از این برنامه ها می توان به Microsoft Classroom and School Data Sync  اشاره کرد.
آخرین محصول مایکروسافت در باب تحصیل و آموزش نرم افزار مایکروسافت وایتبورد هست.این برنامه در اوایل تابستان معرفی شد و الان هم به طور رایگان روی ویندوز قابل اجراست.از آن جایی که این برنامه روی پردازنده های x86  اجرا می شود و همچنین در حال حاضر روی ویندوز ۱۰ موجود می باشد ،روی اکثر سیستم های خانگی قابل اجراست.
این برنامه ورودی های انعطاف پذیر لمسی برای رسم های طبیعی ایجاد می کند.مایکروسافت وایتبورد هم از انگشتان و هم از قلم پشتیبانی میکند.این برنامه الگوریتم هایی برای اشکال و درک شکل ها دارد.در کنار توانایی در کشیدن شکل های پایه ، این پلتفرم به شما اجازه می دهد که به محتوایی اینترنتی نیز دسترسی داشته باشید همچنین به ویدئو ها و رسانه های اینترنتی نیز دسترسی خواهید داشت.
از همه بهتر این که این برنامه می تواند به OneNote Class Notebook به صورت ریل تایم متصل شود یعنی این که می توانید به راحتی این سیستم را در کلاس های آنلاین  که توسط مایکروسافت راه اندازی شده به کار برید و به عنوان وایتبورد آنلاین نیز از آن استفاده نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا