اخبار

اپلیکیشن های بلک بری پریو حالا در دیگر موبایل های اندرویدی قابل اجرا خواهد بود

تکفارس m1
آیا علاقه دارید برنامه‌ها و اپیکلیشن‌های بلک بری را اجرا کنید؟ اگر جواب شما آری است‌، باید بگویم که برای این کار نیازی به خرید یک تلفن هوشمند ۷۰۰ دلاری نیست. شما می‌توانید برنامه‌های بلک بری را در گوشی هوشمند خود اجرا کرده و از آن‌ها لذت ببرید. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این خبر جذاب بدانید.
تعدادی از افراد در XDA شروع به انجام کاری خلاقانه کرده اند که می‌توان به وسیله‌ی این عمل، برنامه‌های بلک بری را در گوشی هوشمند اندرویدی خود دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این برنامه‌ها، کیبورد بلک بری می‌باشد. در حالی که بلک بری به خاطر کیبورد فیزیکی که در مقابل گوشی های خود می‌سازد، مشهور شده، تعدادی از برنامه نویسان اپلیکیشن کیبوردی را طراحی کرده اند که از نظر ساختار، فوق العاده شبیه به کیبورد بلک بری است.
تکفارس 12
 
در لیست برنامه هایی که به صورت انحصاری در اختیار بلک بری بودند، اما حالا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، لانچر بلک بری، تقویم بلک بری و بلک بری هاب به راحتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. در نظر داشته باشید که بیشتر این اپلیکیشن ها به بلکبری سرویس نیاز دارند، تا نصب و اجرا شوند. بلک بری هاب نیز به روت کردن نیاز دارد تا به صورت مستقیم در پارتیشن سیستم گوشی شما ریخته شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا