اخبار

اپلیکیشن پریزما با قابلیت های جدید بروزرسانی شد

اپلیکیشن های موبایل زیادی وجود دارند که به کاربران این امکان را می دهند تا افکت های مختلفی را روی تصاویر خود اعمال کنند، اما می توان با اطمینان گفت که در میان تمام این اپلیکیشن ها، پریزما جایگاه منحصر به فردی دارد.
شاید بتوان دلایل مختلفی را برای محبوبیت مثال زدنی پریزما مطرح کرد، اما هرچه که هست، این اپلیکیشن در حال حاضر محبوب ترین ابزار کاربران گوشی های هوشمند برای ویرایش تصاویر است. اما از خوبی های این اپلیکیشن که بگذریم، یک مشکل نیز برای گفتن وجود دارد و آن هم پایین بودن سرعت کار آن است.
اما خبر خوب این است که به نظر می رسد پریزما تصمیم گرفته در جدیدترین بروزرسانی که عرضه می کند، سرعت کار را بالا ببرد. به طور دقیق مشخص نیست که پشت پرده چه اتفاقاتی افتاده، اما اگر شما هم این بروزرسانی را نصب کرده باشید می بینید که بکارگیری فیلترها در عکس اکنون بسیار سریع تر از قبل انجام می شود، البته هنوز هم می توان انجام پردازش های زمان بر را احساس کرد.
اگر برای شما هم این سوال وجود دارد که چرا عملکرد اپلیکیشن پریزما آهسته است، لازم به ذکر است که پریزما به صورت آنلاین کار می کند و در واقع دستورات شما به یک سرور اینترنتی ارسال شده، پردازش می شود و در نهایت محصول نهایی به گوشی شما فرستاده می شود که همین باعث زمان بر شدن این فرایند می شود. البته محصول نهایی آنقدر زیبا و منحصر به فرد است که باعث شده کاربران علیرغم پایین بودن سرعت کار با این اپلیکیشن، همچنان از آن به عنوان ابزار محبوب خود استفاده می کنند.
روی هم رفته، هنوز هم در مواقعی که تعداد کاربران آنلاین در این اپلیکیشن زیاد باشد ممکن است با کندی روبرو شوید، ولی در بسیاری مواقع شاهد بهبود سرعت آن خواهید بود. در نسخه جدید پریزما همچنین این امکان را هم خواهید داشت که میزان بکارگیری فیلترها و تاثیرگذاری آنها را تعیین کنید.
 
نسخه جدید پریزما از گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا