اخبار

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ با ویژگی های جدید برای دوربین بروزرسانی شد

پیام رسان محبوب واتس اپ اخیرا نسخه ی سیستم عامل اندروید آن یک بروزرسانی را دریافت کرده است که ویژگی های جدید و مهمی برای آن دسته از کاربرانی که با استفاده از اپلیکیشن دوربین این اپ اقدام به عکاسی می کنند را به آن افزوده است.
با آخرین نسخه از اپ واتس اپ کاربران می توانند تصاویر و ویدئوهای خود را که قصد دارند با دوستان و خانواده ی خود به اشتراک بگذارند شخصی سازی و بهبود دهند. مجموعه ای از قابلیت های جدید به قسمت دوربین این اپلیکشین در سیستم عامل اندروید اضافه شده است که به کاربران اجازه می دهد بر روی تصاویر و ویدئوهای خود چیزی بنویسند و یا تصویری نقاشی کنند.
از همه مهم تر شما اکنون قادر هستید تا با اضافه کردن شکلک ها احساس خود را راحت تر به تصاویر اضافه کنید. برای مثال وقتی که شما یک عکس می گیرید و یا ویدئویی ضبط می کنید ، اکنون می توانید به صورت خودکار ابزارهای ویرایش تصویر را ببینید ، بنابراین می توانید به راحتی از این قابلیت ها در تصاویر و ویدئوهای خود استفاده کنید.
اما این همه ی ماجرا نیست ، همانگونه که توسعه دهندگان اعلام کرده اند ، دوربین واتس اپ اکنون از فلاش جلو پشتیبانی می کند که باعث می شود نتایج بهتری در ثبت تصاویر سلفی بدست آید. این قابلیت جدید بسیار برای گرفتن تصاویر در نور کم به خصوص در شب بسیار کارآمد است.
آخرین نسخه ی اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ با یک ویژگی زوم جدید برای ضبط ویدئو همراه است. برای استفاده از قابلیت های این زوم می توانید به راحتی انگشت خود را بالا و پایین بکشید تا به سمت داخل و خارج زوم کند. علاوه بر این ها اکنون می توان با دو بار ضربه زدن بر صفحه نمایش بین دوربین جلو و عقب جا به جا شد.
به یاد داشته باشید که تمامی این ویژگی ها و قابلیت ها برای تمامی کاربران اندروید از امروز در دسترس است. نسخه ی IOS این پیام رسان هنوز با این ویژگی های کاربردی بروزرسانی نشده است. اما توسعه دهندگان وعده داده اند که این قابلیت ها به زودی برای کاربران سیستم عامل IOS نیز فعال می شود.
 
 

 
 
منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا