اخبار

اپلیکیشن Good Morning Alarm Clock: ساعت بیدارباش و صدای آرامبخش برای خواب

Good Morning Alarm Clock اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک آلارم متفاوت برای بیدار شدن از خواب در اختیار داشته باشید.

بدون شک یکی از سخت‌ترین کارها برای ما انسان‌ها که هیچ وقت هم عادی نمی‌شود بیدار شدن از خواب شیرین است به خصوص در این روزهای سرد پاییزی که دل کندن از جای خواب گرم و نرم را بسیار سخت‌تر از همیشه کرده است. از همین رو به آسانی نمی‌توان به اپلیکیشن‌های بیدار باش به چشم یک دوست نگاه کرد اما Good Morning Alarm Clock سعی کرده است تا علاوه بر یک اپلیکیشن کارآمد برای تمام اقشار، دوست آن‌ها نیز باشد و با بررسی‌هایی که از خواب شما به انجام می‌رساند اهمیت دادن خود به شما را نمایش دهد. این برنامه قادر است تا با پخش آلارم‌های ملایم و با میزان صدای مناسب شما را به بهترین شکل ممکن و به صورت آرام آرام از خواب بیدار کند که همین موضوع باعث جلب توجه کاربران شده است به طوری که تنها در پلی‌استور گوگل این اپلیکیشن نزدیک به ۱ میلیون بار دانلود شده است.
 
 

 
 
Good Morning Alarm Clock قادر است تا ریتم و مسیر خواب شما را آنالیز کند و شما را در بهترین زمان از خواب بیدار کند. نکته‌ی جالبی نیز که در این برنامه وجود دارد وجود صداهای آرامبخش برای به خواب رفتن است به طوری که می‌توانید از این برنامه هم برای به خواب رفتن در هنگام شب و هم برای بیدار شدن در هنگام صبح استفاده کنید. محیط کاربری برنامه به صورت تیره و تاریک طراحی شده است تا کاربرانی که بعد از خاموش کردن چراغ‌ها برای تنظیم ساعت بیدار باش به سراغ گوشی می‌روند به شکل آسوده‌تری به کار با برنامه بپردازند. ضمن آنکه باید اشاره کنیم که طراحی صورت گرفته بسیار شیک و زیبا بوده و حس کار با یک اپلیکیشن مدرن را به کاربر القا خواهد کرد. اگر اپلیکیشن پیش‌فرض آلارم گوشی بنا به هر دلیلی نیازهای شما را رفع نمی‌کند می‌توانید با دانلود Good Morning Alarm Clock از اپ استور جایگزینی هوشمند و قدرتمند برای اپ پیش‌فرض آلارم در اختیار داشته باشید. این برنامه برای اجرا به اندروید ۴.۱ یا بالاتر نیاز خواهد داشت.

ویژگی ها

  • طراحی زیبا و تاریک محیط کاربری
  • صداهای ملایم برای ساعات بیدارباش
  • صداهای آرامبخش برای زمان خواب
منبع زومیت
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا