اخبار

اپلیکیشن Google Photos اینک میزبان بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال است

اپلیکیشن Google Photos یکی دیگر از اعضای نرم افزاری مهم کمپانی گوگل به‌حساب می‌آید. ساندار پیچای مدیرعامل گوگل شب گذشته در کنفرانس گوگل I/O اعلام کرد که این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
گوگل در حال کار بر روی اپلیکیشن Google Photos است. آخرین به‌روزرسانی برای این برنامه در ماه گذشته عرضه شد و ویژگی‌ جذاب جمع‌آوری خودکار تصاویر از طریق مناسبت‌ها، تفرج و یا مکان تصویر گرفته شده به آن اضافه شد تا کاربران بیشتری را جذب خودش کند.
اینک مدیرعامل گوگل «ساندار پیچای» طی کنفرانس Google I/O رسماً اعلام کرده است که اپلیکیشن Google Photos میزبان بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه است. کاربران این گالری تا بدین لحظه بیش از ۲ تریلیون برچسب را برای تصاویر گوگل انتخاب کرده‌اند که جالب است بدانید ۲۴ میلیارد آن‌ها تصاویر سلفی است.
اپلیکیشن Google Photos در اصل یک پایگاه اطلاعات به جهت ذخیره، پشتیبانی گیری و آرشیو کردن عکس‌ها و ویدیوهای کاربران در فضای ابری است. این سرویس فضای بی‌نهایتی را به مدت بسیار طولانی در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید تصاویر با کیفیت خود (حتی بیش از ۱۶ مگاپیکسل) را همیشه و همه‌جا همراه خود داشته باشید. علاوه بر آن شما قادر هستید تا ویدیو‌های بی‌انتهایی را نیز با کیفیت Full HD و یا کمتر ذخیره کنید.
اپلیکیشن Google Photos
اپلیکیشن Google Photos عملکرد گسترده‌تری از یک گالری تصاویر دارد. شما می‌توانید از طریق دستگاهتان در بین تصاویر خود به جستجو بپردازید. هرچند که سازماندهی بر اساس زمان عکس قرار گرفته نیز وجود دارد؛ اما با استفاده از آیکون جستجو خیلی راحت می‌توانید بر اساس اشخاص، اشیاء و مکان‌های موجود در تصویر خود به‌صورت خودکار جستجو کنید. بله دقیقاً همین‌طور است موتور جستجوی موجود در این اپلیکیشن می‌تواند از طریق تگ گذاری یک فرد را به خاطر سپرده تا بتوانید در دفعات بعید خیلی سریع به‌تمامی تصاویری که آن فرد در آن‌ها حضور دارد دست یابید.

دانلود اپلیکیشن Google Photos

اپلیکیشن Google Photos
 
هم اکنون می‌توانید نسخه اندرویدی اپلیکیشن Google Photos را از طریق این لینک و نسخه آی او اس آن را نیز از طریق این لینک به‌صورت کاملاً رایگان دریافت کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا