اخبار

اپلیکیشن iOS سامسونگ به کاربران آیفون امکان استفاده از ساعت Gear S2 را می‌ دهد

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده میدانیم که سامسونگ در نظر دارد امکان اتصال ساعت هوشمند Gear S2 به گوشی‌های آیفون را در قالب یک بسته به‌روزرسانی برای دارندگان این گجت فراهم کند. در همین حال روز گذشته نیز منابع نزدیک به این شرکت کره از انتشار قریب‌الوقوع اولین اپلیکیشن iOS سامسونگ که به کاربران آیفون امکان استفاده از ساعت هوشمند Gear S2 را می‌دهد خبر دادند.
اولین ساعت هوشمند سامسونگ به شمار می‌آید که از طیف وسیعی از محصولات مبتنی بر پلتفرم اندروید در کنار سری گلکسی این شرکت پشتیبانی می‌کند، با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد پا را از این فراتر گذاشته و در مقابله‌ای مستقیم با اپل‌واچ، زیرساخت های لازم برای اتصال Gear S2 به گوشی آیفون را هم ایجاد کند.
این موضعی است که ماه گذشته توسط یکی از مدیران خود سامسونگ نیز تایید گردید و حال وب‌سایت SamMobile که یکی از منابع قابل اعتماد متصل به کره‌هاست، برملا کرده اولین اپلیکیشن iOS سامسونگ که به کاربران آیفون امکان استفاده از ساعت هوشمند Gear S2 را می‌دهد با نام Gear Manager مراحل پایانی توسعه خود را طی می‌کند.
اپلیکیشن Gear Manager به استفاده‌کنندگان از گوشی‌های مبتنی بر iOS امکان بهره بردن مستقیم از یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند بازار را می‌دهد. هرچند ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور کوپرتینوها این قابلیت را به طور رسمی در نسخه بعدی iOS بگنجانند، با این حال سامسونگ با یک پیش‌دستی ایجاد این پل را با توسعه یک اپلیکیشن امکان‌پذیر کرده است.
کره‌ای‌ها امیدوارند با تعبیه این قابلیت بتوانند به آمار نه چندان جالب فروش ساعت هوشمند Gear S2 سروسامان دهند. البته ممکن است این تلاش نتیجه‌ای در پی نداشته باشند زیرا دارندگان آیفون دور از دهن نیست ترجیح دهند از یک ساعت هوشمند انحصاری سازگار با پلتفرم گوشی خود استفاده کنند تا نمونه‌ای که با چندین و چند گوشی هوشمند سازگاری دارد. البته اگر روزی شانس تمام و کمال به سمت سامسونگ روی آورد، ممکن است استفاده از ساعت هوشمند Gear S2، دارندگان آیفون را مجاب به تعویض گوشی خود با یکی از محصولات سری گلکسی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا