اخبار

اپلیکیشن Miitomo کمپانی نینتندو همین هفته منتشر می شود

کمپانی نینتندو از سال گذشته میلادی به طرفداران خود وعده داده بود که در سال جدید میلادی، چند اپلیکیشن متفاوت عرضه خواهد کرد. بعد از اعلام همکاری با کمپانی DeNA برای ساخت اپلیکیشنی به نام Miitomo به نظر می رسد که مخاطبان می توانند تا پایان همین هفته، منظر عرضه آن بمانند.
 
در ماه های اخیر، کمپانی ژاپنی نینتندو اطلاعات نسبتا زیادی درباره اپلیکیشن Miitomo منتشر کرده است اما با این حال، هنوز چگونگی کارکرد آن برایمان به صورت دقیق مشخص نیست. به گفته نینتندو، Miitomo اپلیکیشنی با تمرکز روی ایجاد شبکه ای اجتماعی برای گیمرهاست که نه تنها شما را به شناخت هرچه بیشتر دوستان تان ترغیب می کند، بلکه جنبه سرگرمی نیز دارد.
 
کاربران با ورود به اپلیکیشن Miitomo، قادر به ایجاد شخصیت هایی آواتارگونه به نام Mii هستند که قابلیت های شخصی سازی متفاوتی، مانند حرکات و صداگذاری مختلف برای آن ها در نظر گرفته شده است. پس از ایجاد شخصیت Mii و پیدا کردن دوستان از طریق شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر، اپ Miitomo یک سری سوال طرح کرده و اجازه می دهد که آن ها را از دوستان خود بپرسید. طبیعی است که Miitomo بیشتر جنبه فانتزی دارد و سوالات مطرح شده نیز، برای آشنایی هرچه بیشتر با سلایق دوستان است. برای مثال می توانید به غذا و سبک موسیقی مورد علاقه دوستان تان و چیزهایی از این دست پی ببرید. سپس می توان پاسخ های مطرح شده از سوی دوستان را لایک کرد و یا برای آن ها کامنت گذاشت.
 
در کل، اپلیکیشن Miitomo ابزاری ساده اما کارآمد برای برقراری ارتباط با دوستان به نظر می آید که البته هنوز نمی توان درباره میزان موفقیت آن نظر داد. نینتندو بارها تاکید کرده Miitomo با سایر اپلیکیشن های به ظاهر مشابه، متفاوت است و امکانات متعددی در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین، بهترین کار اینست که تا عرضه رسمی اپلیکیشن صبر کنیم و ببینیم که نینتندو چه چیزی برایمان تدارک دیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا