اخبار

اپلی ها گوشی خود را بروز کنید؛ iOS 9.2 آماده دانلود است

در ادامه چند نسخه ی بتایی که برای سیستم عامل موبایلی اپل، چند ساعت پیش نسخه پایدار iOS 9.2 روی سرورهای اپل قرار گرفته و صاحبان آیفون و آیپد های این شرکت می‌توانند بروزرسانی iOS 9.2 را برای گوشی خود دانلود و نصب کنند. در ادامه با همراه باشید تا شما را با تغییرات و بهبود های این نسخه از سیستم عامل اپل آشنا کنیم.

 
ios9.2head
 

خب اول از همه به شما دوستان بگویم که اگر آخرین نسخه سیستم عامل اپل تا قبل از این یعنی iOS 9.1 را روی گوشی خود نصب کرده اید، برای نسخه ۹٫۲ نیاز به دانلود حدود ۳۰۰ مگابایت از سرورهای اپل دارید.

در مشخصاتی که برای تغییرات و تشریح ویژگی های این نسخه از سیستم عامل اپل آمده است، انبوهی از موارد مهم از قبیل رفع اشکالات و ویژگی های اضافه شده به سیستم عامل دیده می‌شود؛ پس به شما پیشنهاد میکنیم که هر چه زودتر این بروزرسانی را روی آیفون و یا آیپد خود نصب کنید. اپل موزیک، اخبار، ایمیل و iBooks جزء نرم افزارهایی از نسخه ۹٫۲ هستند که بیشترین بهبودها را دریافت کرده اند و از این نسخه به بعد Siri، قابلیت پشتیبانی از زبان عربی با لهجه های عربستان سعودی و امارت متحده عربی را به همراه خواهد داشت.

اپل موزیک از آن دسته نرم افزارهایی است که در نسخه ی جدید بیشترین بهبودها را داشته است و از امروز به بعد شما هنگامی که بخواهید یک قطعه موسیقی را به پلی لیستی که از قبل داشتید اضافه کنید، نرم افزار این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد که پلی لیست جدید ایجاد کنید و یا پلی لیست هایی که بیشترین تغییر را در اواخر کار شما با آن داشته اند نمایش می‌دهد و در کنار این موارد امکانات خوب دیگری هم در مورد مشخصات قطعه های موسیقی و ارتباط با اکانت iCloud به آن افزوده شده است.

ios9.2

نرم افزار News هم از این به بعد برای مناطقی مانند امریکا، بریتانیا و استرالیا قسمت Top Stories را اضافه کرده است که مهمترین اخبار هر روز را نمایش می‌دهد. در نرم افزار Mail هم قابلیتی به نام Mail Drop اضافه شده است که به شما اجازه ی پیوست کردن فایلهای با حجم زیاد را به پیغام هایتان می‌دهد. قابلیت های زیادی هم به نرم افزار iBooks برای استفاده از ویژگی تاچ سه بعدی در این نرم افزار اضافه شده اند که کاربردهای خوب و مفیدی را به آن اضافه کرده است. به هر حال ویژگی ها و بهبودهایی که به این نسخه از iOS اضافه شده است آن‌قدر زیاد و مفید است که به شما پیشنهاد میکنم در اولین فرصت این بروزرسانی را برای دستگاه خود انجام دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا