اخبار

اپل به احتمال زیاد تغییراتی در خط تولید مک بوک ها ایجاد می کند

اپل در آستانه‌ی کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان، قصد دارد خبرهایی در مورد تغییرات جدید تولید مک‌بوک‌ها منتشر کند. بروزرسانی مک‌بوک پرو و مدل‌های جدیدی از مک‌بوک ایر، می‌توانند برخی از خبرهای این کنفرانس باشند. برخی منابع از عرضه‌ی یک مدل جدید ۱۵ اینچی مک‌بوک ایر خبر می‌دهند.
Macotakara یک وبسایت ژاپنی است که اطلاعات مرتبط با محصولات اپل را منتشر می‌کند. این وبسایت اعلام کرده بود که ممکن است اپل به فکر تولید یک نسخه‌ی ۱۵ اینچی جدید از مک‌بوک Air باشد و این نسخه‌ی جدید تا ماه آگوست به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، این وبسایت با تکیه بر اطلاعات منابع چینی خود خبر از توقف تولید مک‌بوک ایر ۱۱ اینچی داده و گفته که مک‌بوک ۱۵ اینچی جای این مدل را خواهد گرفت و مدل ۱۳ اینچی نیز با بروزرسانی‌ها ارتقاهای جدید همراه خواهد شد. در صورت صحت این اخبار، محصولات مک‌بوک ایر به نسخه‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۵ اینچی محدود خواهند شد.
آخرین باری که بروزرسانی خاصی در محصولات Air مشاهده شد، ۱۵ ماه پیش بود که پردازنده‌های سریع‌تر به همراه پورت تاندربولت ۲ و پردازنده‌ی گرافیکی قوی‌تر برای این نسخه‌ها ارائه شد.
مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) یکی از تحلیلگران است که در ماه می اعلام کرده بود این شرکت قصد دارد سری مک‌بوک پرو را به عنوان سری پیشتاز تولید کند و پس از مدتی نیز سری مک‌بوک جای خانواده‌ی Air را در محصولات اپلی می‌گیرند. طبق صحبت‌های او، خانواده‌ی Air تا زمان عملی شدن این تصمیم، به عنوان یک سری با قیمت پایین‌تر و برای بازارهای ارزان‌قیمت‌تر تولید خواهند شد.
مینگ-چی کو مدتی پیش نیز اطلاعاتی در مورد طراحی جدید مک‌بوک پرو فاش کرده بود. یکی از این اطلاعات، استفاده از پنل تاچ OLED به عنوان دکمه‌های فانکشن (F) در محصول جدید اپل بود. ار دیگر امکاناتی که او به آنها اشاره کرده بود، طراحی باریک‌تر به همراه پورت تاندربولت ۳ و یو‌اس‌بی نوع C بود.
به نظر نمی‌رسد که اپل در کنفرانس سالانه‌ی خود چند محصول جدید را معرفی کند و پیش‌بینی‌های منابع حاکی از آن است که نسخه‌ی جدید Air برای ماه آگوست معرفی می‌شود و نسخه‌ی جدید مک‌بوک پرو برای عرضه در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۶ آماده خواهد شد.
 
منبع digitaltrends
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا