اخبارلوازم خانگی

اپل در رویداد فردا شب احتمالا از یک اپ جدید برای Apple TV رونمایی می کند

همانطور که می دانید، اپل فردا شب رویدادی با محوریت معرفی یک مک جدید برگزار خواهد کرد. اما مطابق اخباری که ساعتی پیش منتشر شده، به نظر می رسد که تمام تمرکز اپل صرفا روی مک های جدید معطوف نخواهد بود.
USA Today گزارش داده که اپل مشغول آماده سازی جهت رونمایی از یک اپلیکیشن جدید برای اپل TV است؛ محصولی که به کاربران برنامه های جذاب تلویزیونی را پیشنهاد می کند. این پیشنهادات بر مبنای علاقه مندی های کاربران و خریدهایی که قبلا انجام داده اند بوده و می توانند برای هر کسی متفاوت باشند.
در ادامه گزارش می خوانیم که اپلیکیشن یاد شده جستجو در محتوای اپل تی وی را برای کاربران آسان تر از همیشه خواهد کرد. کافیست در اتاق نشیمن منزل تان نشسته و پیشنهاداتی مطابق سلایق تان از سوی اپل دریافت کنید.
کارمندان اپل تا کنون برای اشاره به این اپلیکیشن از نام Watch List استفاده می کرده اند، اما به نظر می رسد که اپل در رویداد فردا شب از آن با نام دیگری پرده برداری کند.
شایعات حاکی از آنند که احتمالا رونمایی از این اپلیکیشن با انتشار قابلیت Single Sign On اپل تی وی همراه خواهد بود. به کمک Signle Sign On که در ابتدا برای tvOS 10 در نظر گرفته شده بود، کاربران اپل تی وی می توانند بسیار راحت تر از وارد کردن رمزهای عبور طولانی وارد اپلیکیشن ها شوند.
این قابلیت در نسخه ده tvOS به دست کاربران نرسید، اما با توجه به اینکه هم اکنون در وبسایت اپل پاییز ۲۰۱۶ به عنوان تاریخ انتشارش اعلام شده، احتمالا فردا شب زمان عرضه رسمی آن برای سیستم عامل اپل تی وی خواهد بود.
پیش بینی می شود که اپل در رویداد فردا شب خود به غیر از معرفی سه لپ تاپ جدید، برای محصولات دیگر خود از جمله اپل تی وی هم برنامه ویژه ای داشته باشد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا