اخبار

اپل شایعه ساخت ابزار مهاجرت از آی او اس به اندروید را تکذیب کرد

روز گذشته،به نقل از Telegraph خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه اپراتورهای اروپایی اپل را مجبور به ارائه ابزاری ساده برای برای مهاجرت از iOS به اندروید کرده و اپل نیز به این درخواست پاسخ مثبت داده است.امروز اپل رسما این شایعه را تکذیب کرده اعلام نموده که قرار نیست چنین ابزاری توسط اپل ساخته شود.
در خبر دیروز آماده بود که اپ در حال کار بر روی یک برنامه است که مهاجرت کاربران از iOS به اندروید را سهولت می‌بخشید. گفته می‌شد با این ابزار کسانی که قصد ترک iOS و پیوستن به اندرویدی‌ها را داشتند، به راحتی قادر به انتقال اطلاعات خود همانند مخاطبین، تصاویر و مسیج‌ها را خواهند داشت. این نرم افزار می‌توانست بر روی اپ استور قرار بگیرد. در حال حاضر اپل یک برنامه در گوگل پلی دارد با نام “Move to iOS” که برای کاربرانی که قصد مهاجرت از اندروید به آیفون را دارند مورد استفاده قرار میگیرد.
اما امروز اپل کار بر روی چنین برنامه‌ای را تکذیب کرد. سخنگوی اپل، ترودی مولر در این باره گفت:
این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد. ما در حال حاضر بر روی جذب کاربران از سوی اندروید به آیفون تمرکز داریم که به خوبی هم این برنامه پیش رفته است.
تیم کوک با ارائه درآمد ۳ ماهه گذشته این کمپانی، مقدار مهاجرت از اندروید به آیفون را ۳۰ درصد از کل دارندگان جدید آیفون اعلام کرد که بالاترین مقدار تا کنون محسوب می‌شود.
طبق اخباری که دیروز منتشر شده بود؛ منبع این خبر ادعا کرده بود که اپل با فشار اپراتورهای اروپایی با این اقدام موافقت کرده است. اپراتورهای اروپایی بر این باور هستند که تغییر از iOS به سوی اندروید بسیار پیچیده است و وجود چنین برنامه‌ای الزامی می‌باشد.
منبع : mashable

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا